VESA BEAUTY. Co dobrego znajdziemy w tym internetowym sklepie?

Kto w obecnych czasach nie robi zakupów w sieci? Chyba tylko nieliczni. Zakupy online to nie tylko oszczędność czasu, ale i komfort, o który często bardzo trudno podczas tradycyjnego shoppingu. Nikt przecież nie lubi tłumów, jakie towarzyszą nam podczas każdej wizyty w stacjonarnym sklepie czy drogerii, długich kolejek do kasy, bałaganu na półkach, czy pootwieranych przez innych klientów produktów. Buszując w sieci możemy o tym zapomnieć i na spokojnie zapoznać się z danym produktem, jego właściwościami, czy składem. Zakupy w sieci mają jeszcze jeden plus - wiele produktów niedostępnych w stacjonarnych sklepach mamy tu na wyciągnięcie ręki. Dotyczy to szczególnie naturalnych kosmetyków.

Oferta stacjonarnych sklepów w porównaniu z tym, co znajdziemy w sieci jest wciąż uboga, dlatego kosmetyczne zakupy od dawna robimy tylko Internecie. Unikamy serwisów aukcyjnych i miejsc oferujących produkty nie mające z naturą zbyt wiele wspólnego, doceniając jednocześnie te dokonujące selekcji. Odwiedzając je już na wstępie wiemy, że nawet bez zagłębiania się w składy produktów, nie natrafimy na eko buble. Dziś pokażę Wam jedno z takich miejsc, którym jest VESA BEAUTY

VESA BEAUTY w pigułce

„Misją naszej firmy są świadome zakupy, Stworzenie miejsca, gdzie każdy pojedynczy produkt jest bezpieczny, czyli nie zawiera żadnych potencjalnie szkodliwych składników. Skupiamy się na wyborze produktów z naturalnymi składami, jak i najlepszą jakością... Pomysł na sklep powstał, gdy Beata zaczęła interesować się składami kosmetyków, zgłębiać wiedzę na temat długich, rzadko rozpoznawalnych angielskich nazw używanych na etykietach. Znalezienie sklepu gdzie można zrobić spokojne zakupy, bez czytania składów okazało się niemożliwe. Zawsze znajdziemy „naturalny” kosmetyk, którego skład pozostawia wiele do życzenia. I tak powstała strona VESA BEAUTY. Stroną techniczną strony zajmuje się Patryk, gdyby nie on cały ten projekt by nie istniał. Wzajemne uzupełnienie w biznesie, jak i w życiu prywatnym pozwoliło nam stworzyć ten unikalny sklep.” Źródło: [KLIK].

Jeśli szukacie bogatej oferty bezpiecznych, ekologicznych produktów, to miejsce to z pewnością Wam się spodoba. Spotkacie tutaj kosmetyki kultowych już marek, jak chociażby Mokosh, Nacomi, czy Sylveco, ale i tych mniej znanych jak chociażby HempKing, Manaslu Outdoor, czy Krayna, które tylko czekają, by je odkryć. Na Panów czeka oferta Unit4Men, a dla maluszków oraz mam kosmetyki i akcesoria od Lullalove, Momme i Derma Eco Baby. To tylko część asortymentu sklepu VESA BEAUTY. Łącznie znajdziemy tutaj ofertę 45 polskich, jak i zagranicznych marek. Nie wszystkie z nich są mi znane, dlatego tym bardziej cieszę się, że trafiając do sklepu VESA BEAUTY, mogłam zapoznać się z tak zróżnicowaną ofertą wielu producentów.

Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć, co m.in. znajdziemy w sklepie VESA BEAUTY:




W tym miejscu muszę także wspomnieć o samej stronie internetowej VESA BEAUTY, która posiada przejrzysty układ, dlatego możemy łatwo filtrować wyniki i szybko wyszukiwać interesujące nas produkty. Możemy skorzystać z wyszukiwania na podstawie marek lub kategorii, w tym m.in.: Twarz, Ciało, Włosy, Dom, Foods oraz Mama/Dziecko. W dziale promocji upolujemy natomiast produkty po obniżonych cenach. Plusem jest to, że każdy z produktów dostępnych na VESA BEAUTY został obszernie opisany oraz uwzględniono jego skład INCI, aby każdy klient dokładnie zapoznał się z nim przed podjęciem decyzji o zakupie.







VESA BEAUTY to sklep mający siedzibę w Londynie, jednak zamówienia wysyłane są do każdego zakątka na świecie, w tym także do Polski. Zakupione przez Was produkty zawsze trafią w Wasze ręce w nienaruszonym stanie, ponieważ sklep dokłada wszelkich starań, by nic nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Przesyłki przygotowywane są zgodnie z ideą less i zero waste i są przyjazne dla środowiska.

VESA BEAUTY nie używa plastiku, a do wypełnienia kartonowych pudełek stosuje ekologiczny wypełniacz Ecoflo, który jest całkowicie biodegradowalny i rozpuszczalny w wodzie, a proces jego utylizacji nie powoduje zanieczyszczenia środowiska naturalnego. Do zabezpieczenia produktów w paczce wykorzystuje się natomiast tekturę falistą lub karton. Co więcej - ulotki reklamowe sklepu powstają z papieru, który w 100% pochodzi z odzysku i nadaje się do recyklingu. Takie działania zasługują na pochwałę. Mam nadzieję, że właściciele VESA BEAUTY dalej będą rozwijać się w tym kierunku, a mnie nie pozostaje nic innego, jak tylko życzyć im dalszych sukcesów.

A gdzie Wy najczęściej kupujecie kosmetyki? Wolicie sklepy online czy stacjonarnie?
Dajcie również znać, czy mieliście już okazję zapoznać się z ofertą sklepu /VESA BEAUTY.

29 komentarzy:

  1. Nie znałam sklepu, ale na pewno spojrzę na ofertę :) Na razie częściej kupuję stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę sklepu, więc z ciekawości sprawdzę ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze słyszę o tym sklepie, ale chętnie tam zajrzę :) świetne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupili mnie już samymi opakowaniami :) Właśnie przeglądam sobie ich ofertę i kurczę że też wcześniej o nich nie słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam. Opakowania mają naprawdę ładne, minimalistyczne. Ciekawa jestem działania tych produktów. :-)

      Usuń
  5. Ale dobroci, zajrzę chętnie do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio coraz częściej zamawiam.kosmetyki online..Musze przyznać ze bardzo wiele z tych które pokazałam mnie zainteresowało

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym sklepie, jednak z chęcią przejrzę co mają w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kosmetyki. Najbardziej interesuje mnie obecnie marka asoa - czytałam historię założycielki marki ( na grupie Pani Swojego Czasu) i przez to jeszcze bardziej je chcę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zaskoczona twoją recenzją, a właściwie moje zdxiwienie tyczy sie całej lini tych produktów, jakże chciałabym ci zaufać, zaufać preducentom, może się zdecyduję, poczytam jeszcze..

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie znam oferty tego sklepu, więc zainspirowałaś mnie :) lubię produkty marki Mokosh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie robię zakupy, wolę stacjonarnie, bo mogę wszystko obejrzeć, ale przez ostatni czas zamawiam online :)

      Usuń
  11. Przyznam szczerze, że nie znam tego sklepu i pierwszy raz tu o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze kiedyś potestować ;) sklepu wcześniej nie znałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, ale teraz chętnie się z nim zapoznam. Widzę, że asortyment ma bogaty, więc można poszaleć z zakupami

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie miejsca w sieci, na pewno tam zajrzę i być może coś wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda na świetne miejsce :) Zerknę chętnie i sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio najczęściej kupuje w rossmanie lub w Hebe. Co do kosmetyków do twarzy to kupuje przez internet od firmy PAT&RUB.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego sklepu nie znam :) mam swój ulubiony i na razie się nie rozglądam za innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, ale zainteresowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sklepu wcześniej nie znałam, dlatego przyjemnie będzie w nim pobuszować, znaleźć coś dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogólnie mam sporo do zrobienia, jeśli chodzi o moją skórę. Nie była od dawna dopieszczana, a wiem, że to nie jest dla niej dobrze. Dlatego też przemyślę, co mogę, a czego nie mogę zrobić dla niej. Na razie w tym sklepie http://womensbazaar.pl/ widziałam bardzo fajne kosmetyki. Może one będą właściwe do mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Od jakiegoś czasu najchętniej kupuję właśnie online - a najbardziej zainteresowały mnie te czekoladowe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz 💚

Copyright © 2018 Toksyczna kosmetyczka