Bogactwo natury w polskich kosmetykach Leafy

Uwielbiam kosmetyki naturalne pochodzące z niewielkich polskich manufaktur, produkowane w małych partiach i według starannie dobranych receptur. Sięgając po takie produkty mam pewność, że są one tworzone z sercem, a ja decydują się na zakup, przyczyniam się do rozwoju rodzimych marek.


Jedną z takich manufaktur jest Leafy, która posiada w swojej ofercie kosmetyki naturalne, w tym masła kosmetyczne, hydrolaty, oleje, glinki oraz mydła. Jej założyciele - Kasia i Krzysztof, dbają o swoich klientów, oferując im niepowtarzalne produkty wysokiej jakości, w których nie znajdziemy szkodliwej chemii oraz składników pochodzenia zwierzęcego.

Krótko o firmie

Dawno, dawno temu była sobie dziewczyna, która pojechała w odwiedziny do szwagra do Londynu. Wiecie, jak jest: szwagier mówi przyjedź, zobacz trochę świata, to pojechaliśmy. Zachłysnęła się wolnością i ogromem różnic kulturowych, najbardziej zaś tymi pięknymi wystawami w sklepach ze zdrową żywnością i ekologicznymi kosmetykami. Nie miały one silnego zapachu, ale skóra po ich użyciu wołała o jeszcze. Portfel wołał, nie szalej dziewczyno, bo to wtedy było strasznie drogie. Ale kto by się tam portfelem przejmował. Dziewczyna wróciła do Polski z małym marzeniem w głowie: pracować kiedyś z takimi cudami. Minęło czasu, a czas ma to do siebie, że w pewnym momencie przyśpiesza… Dziewczyna popracowała trochę w Polsce, ale Londyn wzywał. W końcu wzięła męża, farmaceutę z wykształcenia i pojechali razem do tego Londynu. Mąż szybko znalazł pracę w zawodzie, dziewczyna zaś wreszcie spełniła marzenie i zaczęła pracować z kosmetykami naturalnymi. Nauczyła się rozpoznawać składy pisane po łacinie – nie tej podwórkowej łacinie- . Zrozumiała, które składniki są dobre, dla jakiego rodzaju skóry i dlaczego. Zrobiła pierwsze mydło, potem mus do ciała i tak to się zaczęło. Najważniejsze zaś: nie przestała marzyć. I teraz to marzenie spełnia. Wróciła do Polski, została mamą i postawiła się odważyć i otworzyć własny mały biznesik z kosmetykami naturalnymi. Takimi, które są dobre i ładne i wyrabiane w małych partiach, według starannie dobranych receptur. Z mężem przy boku, w pięknych opakowaniach i prostych etykietach, które każdy zrozumie, nie przechodząc wcześniej przyśpieszonego kursu łaciny.  Źródło: [KLIK].

Buszując po stronie Leafy natknęłam się na kilka produktów, które zapragnęłam mieć na wyłączność. Bardzo szybko stałam się więc ich szczęśliwą posiadaczką. Z oferty manufaktury wybrałam dla siebie:

  • hydrolat pomarańczowy
  • cudowny hydrolat malinowy
  • olejek z zielonej kawy
  • lekki olej z pestek moreli
  • ekskluzywny olej z opuncji
  • czyste mydło



Hydrolat pomarańczowy

Kosmetyk mieści się w szklanej buteleczce jak wszystkie kosmetyki Leafy w formie płynnej. Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam takie proste rozwiązania. Jestem zdania, że dobry kosmetyk obroni się sam i nie potrzebuje do tego kolorowej i krzykliwej etykiety oraz wymyślnego opakowania. Nawet mój michu przekonał się do takich opakowań, choć oczywiście zajęło mu to trochę czasu. Teraz reaguje na nie niczym dziecko, które dostaje do rączki wielkiego lizaka, powtarzając co chwila: „zobacz jakie fajne opakowanie, a jakie fajne szkiełko”, jakbym sama nie mogła tego zauważyć i stwierdzić :)


Wróćmy jednak do pomarańczowego hydrolatu. Kosmetyk posiada wodnistą konsystencję i delikatny, słabo wyczuwalny zapach gorzkiej skórki pomarańczy. Jest on oczywiście przyjemny dla nosa. 

Hydrolat pomarańczowy polecany jest dla osób z cerą tłustą, trądzikową, podrażnioną, wrażliwą i dojrzałą. To produkt uniwersalny i nadaje się do pielęgnacji każdego typu skóry. Można go także aplikować na wysuszone i zniszczone farbowaniem włosy.

Kosmetyk możemy stosować jako tonik i produkt do demakijażu, delikatną mgiełkę regulującą nadmierne wydzielanie sebum, nawilżającą i kojącą skórę podrażnioną słońcem, wiatrem i działaniem klimatyzacji lub ogrzewaniem w pomieszczeniu, a także jako bazę do maseczek z glinki. Jest to zatem produkt wielozadaniowy.


Hydrolat pomarańczowy wykorzystuję najczęściej jako tonik, którym spryskuję całą twarz, lub aplikuję wcześniej na płatek kosmetyczny. Kosmetyk wchłania się błyskawicznie, nie napina skóry i nie powoduje żadnego dyskomfortu. Hydrolat przywraca prawidłowe pH skórze, a ta dzięki niemu staje się odświeżona i zrelaksowana. Produkt nie zawiera w sobie alkoholu, który mógłby wysuszać buźkę, dlatego też można sięgać po niego podczas codziennej pielęgnacji.

Hydrolat posiada skromny skład, który w tym przypadku okazuje się jego atutem. Sami zobaczcie:

  • Citrus Aurantium (Neroli) Flower Water (hydrolat z kwiatów gorzkiej pomarańczy) - tonizuje, oczyszcza, zwęża pory oraz działa kojąco na okolice oczu i cerę naczyniową. Łagodzi obrzęki, lekko ściąga skórę, przeciwdziała jej wiotczeniu oraz nadaje produktowi zmysłowy zapach.


Hydrolat od Leafy nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników i perfum,
a pozyskuje się go z ekologicznych upraw romantycznej Francji.

Hydrolat pomarańczowy możecie zakupić tutaj: [KLIK].

Cudowny hydrolat malinowy

Ten produkt posiada takie samo opakowanie oraz formułę jak wyżej opisany hydrolat pomarańczowy. Jedno jednak odróżnia go od poprzednika, a mianowicie aromat. Jest cudownie malinowy i kojarzy mi się z czasami dzieciństwa i syropami z piwniczki mojej babuni. Tego zapachu nie da się tak po prostu opisać zwykłymi słowami - to trzeba po prostu poczuć :)


Hydrolat malinowy polecany jest szczególnie do skóry suchej, zmęczonej i dojrzałej. Doskonale zmniejsza pory, wyrównuje koloryt skóry, działa bakteriostatycznie, przeciwzapalnie i antybakteryjnie. Idealnie zastępuje tonik i mgiełkę do twarzy oraz ciała.


Cudowny hydrolat malinowy, tak jak i poprzednik, posiada w pełni naturalny skład. 
W opakowaniu znajdziemy jedynie:

  • Rubus idaeus (Raspberry) Fruit Water (hydrolat z pestek malin) - silny antyoksydant, który chroni skórę przed starzeniem się. Uelastycznia, lekko rozjaśnia skórę oraz wpływa na poprawę jej zdolności ochronnych. Jest również naturalnym filtrem przeciwsłonecznym i sprzyja gojeniu rumienia posłonecznego.


W składzie hydrolatu malinowego nie znajdziemy również konserwantów, 
sztucznych barwników oraz perfum.

Cudowny hydrolat malinowy możecie zakupić tutaj: [KLIK].

Olejek z zielonej kawy

Olejek z zielonej kawy został zamknięty w szklanej buteleczce z poręczną pipetką. Ma delikatny zapach, który rozpala zmysły, bezbarwny odcień oraz formułę, która dobrze się wchłania, nie pozostawiając po sobie lepkiego filmu.

Po ten produkt sięgnęłam z oczywistych dla nas kobiet względów. Zależało mi na ujędrnieniu skóry oraz zniwelowaniu cellulitu.


Olejek z zielonej kawy jest idealny dla osób ze skórą mało elastyczną, z niedoskonałościami, słonością do cellulitu i przebarwień oraz potrzebującej wygładzenia i regeneracji. Ten produkt możemy aplikować także na twarz. Sprawdzi się szczególnie u osób z cerą mało elastyczną oraz narażoną na fotostarzenie. Możemy go wykorzystać również jako olejek do demakijażu.

Olejek z zielonej kawy stosuję aktualnie tylko na ciało. Staram się sięgać po niego codziennie, zaraz po wyjściu spod prysznica. Oczywiście nie zawsze mi to wychodzi, ale i tak jestem dumna, że trzymam się założonego planu. 


Po zastosowaniu olejku od Leafy skóra staje się ujędrniona, nawilżona i odzyskuje zdrowy koloryt. Wygląda po prostu o wiele lepiej. Olejek stosuję także w połączeniu z masażem bańkami chińskimi, by przyśpieszyć widoczność efektów. Do lata zostało jeszcze kilka miesięcy więc mam nadzieję, że mój cellulit do tego czasu pójdzie sobie precz :)

A oto pełny skład olejku z zielonej kawy:

  • Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej migdałowy) - substancja bogata w witaminy młodości (A i E). Poprawia ukrwienie skóry, wyrównuje jej koloryt, łagodzi stany zapalne oraz chroni ją przed warunkami atmosferycznymi takimi jak silny wiatr lub słońce. Dodatkowo nawilża, zmiękcza i wygładza oraz wpływa na prawidłowe funkcjonowanie cementu międzykomórkowego.
  • Coffea Arabica (Green Coffee) Seed Oil (olej z zielonej kawy) - działa przeciwzmarszczkowo i antybakteryjne, stymuluje krążenie krwi oraz redukuje tkankę tłuszczową.


Olej z zielonej kawy możecie zakupić tutaj: [KLIK].

Lekki olej z pestek moreli

Ta mała buteleczka, którą znajdziecie na zdjęciu poniżej, skrywa w sobie kolejną kosmetyczną perełkę. To olej o delikatnym zapachu i lekkiej formule.


Olej z pestek moreli dedykowany jest osobom z cerą suchą, delikatną, dojrzałą, problematyczną oraz skłonną do podrażnień. Świetnie sprawdza się przy masażu twarzy i ciała, znakomicie nawilża, odżywia oraz redukuje drobne niedoskonałości. Nie przeciąża skóry, dobrze się wchłania i nie pozostawia na niej nieprzyjemnej, lepkiej warstwy.


Lekki olej z pestek moreli jest delikatnym emolientem i nie podrażnia. Możemy aplikować go bezpośrednio na nawilżoną skórę po kąpieli, lub jako olejek do demakijażu. Kosmetyk możecie wykorzystać także jako produkt do pielęgnacji rąk, paznokci i skórek wokół nich. Ja nacieram nim także swoje cienkie i kruszące się końcówki włosów.

Skład lekkiego oleju z pestek moreli przedstawia się następująco:

  • Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil (olej z pestek moreli) - odbudowuje i chroni barierę skóry, pomaga utrzymać jej prawidłowe nawilżenie oraz zmiękcza i wygładza.


Olej z pestek moreli możecie zakupić tutaj: [KLIK].

Ekskluzywny olej z opuncji

To ostatni z olejów, jaki chciałabym Wam dziś zaprezentować. Olej z opuncji figowej uznawany jest za najbardziej ekskluzywny olej świata i nazywany bardzo często naturalnym botoksem.

Olej z opuncji od Leafy posiada słomkowy kolor oraz zapach, który jest typowy dla większości oleistych produktów. Kosmetyk nie pozostawia na skórze nieprzyjemnego lepkiego filmu. Zamiast tego dobrze się wchłania i co najważniejsze - nie zostawia tłustych plam na ubraniach poduszce, czy pościeli.


Olej z opuncji to produkt uniwersalny, dlatego tez da się go wykorzystać na wiele różnych sposobów. Ja stosuję go na swoją skórę w stanie czystym oraz łączę z innymi kosmetykami. Najlepiej sprawdza się on jako dodatek do kremu na noc, a także do wyrobu domowych maseczek na bazie glinek. Jako produkt samodzielny, olej z opuncji świetnie sprawdza się jako środek do masażu całego ciała. Oprócz nawilżenia i ujędrnienia skóry, pozwala także osiągnąć stan odprężenia i głębokiego relaksu.


Olej z opuncji mogą stosować osoby o każdym typie skóry. Najlepiej sprawdzi się on jednak w przypadku cer suchych, dojrzałych, wymagających, wrażliwych oraz skłonnych do podrażnień. Już jedna aplikacja oleju sprawia, że skóra odwodniona odzyskuje właściwy poziom nawilżenia i odżywienia. Jest także miękka, jędrna i aksamitna w dotyku.

Skład ekskluzywnego oleju z opuncji jest oczywiście króciutki i pozbawiony wszelkiej chemii. W buteleczce znajdziemy jedynie:

  • Opuntia Ficus Indica Seed Oil (olej z opuncji figowej) - wykazuje właściwości przeciwzmarszczkowe, regenerujące, nawilżające, odżywcze oraz łagodzące. Poprawia koloryt skóry, zmniejsza przebarwienia, przeciwdziała powstawaniu zmarszczek oraz uelastycznia skórę i włosy.


Olej z opuncji możecie zakupić tutaj: [KLIK].

Czyste mydło

Mydełko zostało otulone papierową opaską o prostej, lecz pięknej szacie graficznej. Po jej zdjęciu naszym oczom ukazuje się sporych rozmiarów kostka. Mydełko jest bezzapachowe, dlatego jest idealną propozycją zarówno dla kobiet, mężczyzn, jak i dzieci.


Mydło pozostawia skórę oczyszczoną, odżywioną i gładką w dotyku. W trakcie jego stosowania cały czas zachowuje swoją twardość i nie traci kształtu. 


Mydło stosuję najczęściej do mycia rąk. Zdarza mi się także zabierać je pod prysznic. Produkt jest bardzo wydajny i nie trzeba wiele, by pokryć całe ciało pianą. Jedna kostka starczy nam więc na bardzo długo.


W związku z tym, że nie przepadam za widokiem dużej kostki pływającej w mydelniczce, podzieliłam mydło na mniejsze części - dokładnie na cztery. Dzięki temu trikowi łatwiej trzymają się one w dłoni. Jeśli lubicie natomiast mydlane kąpiele (np. stóp), polecam zetrzeć mydełko na tarce i dodać je do wody. Tylko nie przesadzajcie z ilością. Mała garść mydlanych wiórków całkowicie wystarczy.

Skład czystego mydła przedstawia się następująco:

  • Water (woda demineralizowana).
  • Sodium Palmate* (zmydlony olej palmowy, palmitan sodu) - substancja pochodzenia naturalnego odpowiedzialna za wytwarzanie piany, oczyszczanie i odtłuszczanie skóry. Może przesuszać wrażliwą skórę i drażnić oczy.
  • Sodium Olivate (zmydlona oliwa z oliwek, oliwian sodu) - substancja pochodzenia naturalnego odpowiedzialna za wytwarzanie piany, oczyszczanie i odtłuszczanie skóry. Może przesuszać wrażliwą skórę.
  • Sodium Cocoate (zmydlony olej kokosowy, kokonian sodu) - mieszanina kwasów tłuszczowych pochodzących od oleju kokosowego. Dobrze oczyszcza skórę oraz włosy. Odpowiada również za powstawanie piany. Kokonian sodu jest substancją bezpieczną dla skóry. Może jednak drażnić oczy oraz wysuszać wrażliwą skórę.
  • Sodium Shea Butterate** (zmydlone masło shea) - substancja pochodzenia naturalnego odpowiedzialna za wytwarzanie piany, oczyszczanie i odtłuszczanie skóry. Może przesuszać wrażliwą skórę i drażnić oczy.
  • Sodium Castorate (zmydlony olej rycynowy, kastorynian sodu) - substancja powierzchniowo czynna. Oczyszcza i odtłuszcza skórę oraz włosy. Może przesuszać wrażliwą skórę i podrażniać oczy.

* Olej palmowy z certyfikatem RSPO - pozyskiwany z szacunkiem dla ludzi i środowiska
** Nierafinowane


Czyścioch nie zawiera w sobie żadnych substancji konserwujących, barwiących i zapachowych.

Czyste mydło możecie zakupić tutaj: [KLIK].

Jak Wam się podobają zaprezentowane dziś kosmetyki?
Spotkaliście się już wcześniej z produktami Leafy?

56 komentarzy:

  1. Ciekawe kosmetyki Opakowanie śliczne skald kosmetyków bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze: bardzo fajna historia z powstaniem marki, udowadnia że warto spełniać swoje marzenia. Po drugie te kosmetyki są przepiękne, uwielbiam minimalistyczny design. A po trzecie wspaniałe składy sprawiają, że mam ochotę poznać je bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio pokochałam hydrolanty stosuje notorycznie, a ten malinowy kusi

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że używam sporo kosmetyków drogeryjnych to jednak wiem, że zdrowie pochodzi z natury i chciałabym poznać tą markę, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz częściej wśród moich kosmetyków pojawiają się te naturalne z naszych mniejszych firm. Zauważyłam, że naturalne bardzo służą mojej skórze a świadomość, że nie są z sieciowki jest dla mnie bardzo przyjemna. Tej firmy jeszcze nie znam ale już kilka rzeczy, które chcę wypróbować wypatrzyłam 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow sporo tych kosmetykow :) swietna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam naturalne kosmetyki , a tej marki jeszcze nie znam . Musze je koniecznie wypróbować :)
    Piękne zdjęcia.
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek z pestek moreli z chęcią bym poznała .

    OdpowiedzUsuń
  9. Zima bardzo lubie uzywac roznych olejkow, wiec przyznaje ze ten z moreli bardzo mnie zaciekawil :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, dlatego tym bardziej to produkty bardzo mnie zainteresowały. Również staram się używać naturalnych kosmetyków i wielu olejków. Myślę że to jest właśnie to czego szukałam o tej porze roku. Koniecznie muszę sięgnąć po te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. przyznam, że wcześniej nie słyszałam o tej firmie, widzę że mają same dobroci, hydrolat malinowy to coś dla mnie ;) zresztą wszystkie te produkty są świetne i muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham naturalne kosmetyki i wszelkie olejki, po ich stosowaniu czuję się jakaś młodsza😊🙈

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie miałam jeszcze okazji korzystać z produktów tej marki. Lubię sięgać po olejki w czasie jesienno-zimowym.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie olejki bym skradła. A z opuncji figowej znam, jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również sobie cenię naturalne kosmetyki. O marce nigdy nie słyszałam, dlatego chętnie zapoznam się z jej asortymentem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba. Lubię takie minimalistyczne opakowania. Widać wóczas ze skupiono się na ty co ważne czyli na składzie

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używałam produktów tej marki, mają ciekawe produkty 🤔😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kosmetyki naturalne. Bardzo często kosmetyki ze sporą chemią w składzie mnie uczula, dlatego od dłuższego czasu mocno zwracam uwagę, by to co kupuje było naturalne i zdrowe dla mojej skory. Jestem pewna, że tutaj znalazłabym wiele propozycji dla siebie :) na pewno rozejrzę się po ich sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio stawiam tylko na naturalne składy. Chyba nigdy się nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne i i rzetelnie to odpisałaś. No i zdjęcia jakie ładne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia robisz - jak z katalogów :)
    Marka jest dla mnie kompletną nowością.

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę poznać hydrolant malinowy, kusi mnie jego zapach i właściwości

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię poznawać nowe kosmetyki. Ile razy udało mi się poznać fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przekonuje się ostatnio do naturalnych kosmetyków ale tych nie znam

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne zdjęcia, które bardzo zachęcają do wypróbowania tych produktów. Coraz częściej stawiam na naturalne kosmetyki, więc może i te uda mi się bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę rzadko uzywam naturalnych kosmetyków, zazwyczaj po prostu siegam po marki które znam, chyba obawiam sie podrażnien o co u mnie teraz łatwo. Ale tę firmę poleca juz któras osoba z Rzędu, wiec może warto.zaufać ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Naturalne kosmetyki są na pierwszym miejscu w mojej szafeczce.:) idealnie działają na skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne zdjęcia. Chciałabym mieć wszystkie te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  29. hydrolaty i olejek z kawy mnie bardzo zaciekawiły. lubię takie małe rodzinne firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny ten hydrolat, chyba najbardziej mi sie z tego wszystkiego spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie spotkałam się wcześniej z produktami Leafy, ale po Twoim wpisie mam ochotę je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kusisz naturą jak zawsze. I dobrze :) Olejek z zielonej kawy najbardziej mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyznam szczerze, że pierwszy raz mam okazję czytać o tej marce oraz jej produktach, ale bardzo mnie zainteresowały :) Prezentują się naprawdę pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kosmetyki te już wpadły mi w oko na Twoim IG :) Mam ochotę na hydrolat i oleje.

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiście, że tak - dobry kosmetyk obroni się działaniem a nie opakowaniem :) kosmetyki mnie zaciekawily :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się ta szata graficzna. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką, ale składy naprawdę przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekne zdjecia. Ja wczesniej nie miałam styczności z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo zainteresowałaś mnie tymi kosmetykami teraz.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja kocham naturalne produkty a o tych jeszcze nie słyszałam 🙈

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że mogłabym się z nimi polubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam naturalne kosmetyki. I moja nadwrazliwa cera też. A u Ciebie takie perełki poznaje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. To dowdowd, że marzemar sie spełniają 🎈

    OdpowiedzUsuń
  43. Naturalnych kosmetyków mojej pielęgnacji każdego dnia jest coraz więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kosmetyki naturalne uwielbiam :D Mam właśnie w domu 3 produkty z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję za przybliżenie kolejnej ciekawej marki, już patrzę na ich stronę co jeszcze oferują.
    Wszystkiego dobrego w 2019 roku.

    OdpowiedzUsuń
  46. Historia bardzo ciekawa. 😍 A najchętniej przytuliła bym hydrolat. 😁

    OdpowiedzUsuń
  47. jejku! jak pięknie się produkty prezentują! nie mogę się napatrzeć:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten hydrolat mnie zaciekawil i olej z opuncji. Może skuszę się i coś zakupie😀

    Pozdrawiam serdecznie
    https://jmzphotography.eu

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkie wpadły w moje oko, jak nigdy. Malinowy olej, mydło i hydrolat najbardziej mnie zaciekawiły. Genialny zestaw. :)
    https://fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zazdroszczę tylu fajnych kosmetyków! Ten hydrolat malinowy ogromnie kusi, pozostałe kosmetyki też :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nigdy o nich nie słyszałam ale wyglądają bardzo kusząco, napewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  52. hydrolat malinowy chętnie bym przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem niezwykle ciekawa tej marki! <3 Zaciekawiłaś mnie do reszty! Te produkty w 100% wpisują się w moje kosmetyczne "wymagania" :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Opakowania kosmetyków bardzo ładne. Nie znałam jeszcze tej polskiej firmy. Zatem ciekawie było o nich poczytać

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz 💚

Copyright © 2018 Toksyczna kosmetyczka