Wiosenne Ekocuda ponownie zawitają do trzech miast

Wiosna powoli budzi się do życia, a wraz z nią wielu z nas postanawia zadbać o siebie jeszcze bardziej. W jaki sposób najlepiej pielęgnować swoją skórę, aby każdego dnia zachwycała swoją miękkością i blaskiem? Odpowiedz może być tylko jedna - kosmetykami naturalnymi. 

Nie wiecie od czego zacząć? Wasze pełne dotychczas zbiory zaczynają się kończyć? Nie musicie się już martwić, bowiem Ekocuda przygotowały dla Was kolejną edycję targów, która odbędzie się aż w trzech miastach: Gdańsku, Warszawie oraz PoznaniuDzięki takiemu rozwiązaniu, każdy z Was będzie się mógł udać do wybranego (najbliższego) miejsca.

Terminy targów dla poszczególnych miast odnajdziecie na poniższym plakacie:


Ekocuda łączą miłośników kosmetyków naturalnych i integrują społeczność branży eco. Dają także przestrzeń do edukacji na temat ważności świadomych wyborów przy zakupie produktów, które stosujemy w codziennej pielęgnacji czy makijażu. W jesiennych edycjach targów wzięło udział blisko 37 tys. odwiedzających - to dotychczasowy rekord, który patrząc na rosnącą popularność kosmetyków naturalnych, przy wiosennej odsłonie ma szansę się powtórzyć. 

Ekocuda to jedyne miejsce, w którym można zapoznać się z tak szeroką ofertą kolorowych i pielęgnacyjnych kosmetyków naturalnych. Wielu producentów dopiero debiutuje na rynku, targi są więc doskonałym miejscem do przetestowania najnowszych trendów w branży. Jeśli zależy nam na zmianie lub poprawie sposobu pielęgnacji, warto dowiedzieć się u źródła, jak powinien przebiegać cały proces. Podobnie jak podczas wcześniejszych Ekocudów, tak i teraz będzie możliwość skorzystania z warsztatów makijażu kosmetykami naturalnymi oraz posłuchania inspirujących wykładów prowadzonych przez ekspertów z branży. 

fot. Joanna Oleszek


Ekocuda to wydarzenie, które dzięki dobremu przyjęciu przez uczestników pozwala docierać do coraz to szerszego grona odbiorców, aktualnie z trzech polskich miast. Doceniamy zaufanie, jakim nas obdarzają wystawcy, a także odwiedzający. Z edycji na edycję staramy się podziękować im, oferując kolejne udogodnienia czy rozbudowując ofertę warsztatów. Aktualnie pracujemy nad nowym punktem programu warszawskich targów. Już niebawem poinformujemy, czym tym razem zaskoczymy odwiedzających - mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda i organizatorka targów.
Rangę wydarzenia podkreśla udział sponsorów, znanych z ekologicznego podejścia do pielęgnacji skóry. Annabelle Minerals wspiera warszawską edycję od samego początku Ekocudów. Pixie Cosmetics, marka która ściśle współpracuje z akademiami wizażu, działa z organizatorami przy poznańskiej edycji

fot. Kamila Panasiuk

Podczas wiosennej edycji targów Ekocuda będziecie mieli możliwość poznania oferty m.in. takich marek jak: MokoshSVOJEManufloraPure Colors, czy Piteraq. Przyznam się szczerze, że z niektórymi z nich spotykam się po raz pierwszy, więc jestem bardzo zaintrygowana.

Więcej informacji o targach Ekocuda znajdziecie tutaj:

www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda

Wstęp na targi jest całkowicie bezpłatny. 

Zamierzacie pojawić się w którychś z miast podczas wiosennej edycji targów Ekocuda?
Macie już zaplanowane zakupy? Pochwalcie się w komentarzach.

60 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie byłam na tych targach, to na pewno super wydarzenie, szkoda, że nie ma ich jeszcze w Toruniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o nich z tydzień temu i kompletnie zapomniałam! Będę w Gdańsku na sto procent! Dzięki Tobie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłam Ci o nich przypomnieć. Ja planuję pojechać do Poznania. Mam nadzieję, że tym razem mi się uda :)

      Usuń
  3. Z miłą chęcią bym się wybrała, ale niestety targi są za daleko..

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym się wybrała na takie targi i kiedyś na pewno to zrobię :) To musi być naprawdę świetne wydarzenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ze tak daleko mieszkam bo z chęcią bym się tam wybrałam

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego wszystko tak daleko ode mnie nic się nie dzieje w Krakowie ani Rzeszowie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze ale bym wzięła chętnie udział! Niestety za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym się wybrać kiedyś na ekocuda jak będą w Krakowie. Niestety zawsze mi nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie mialam okazji byc na takich targach, wiec tym bardziej ciekawi mnie zarowno atmosfera jak i same kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Będą u mnie w mieście, może sie zjawię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcia wybralabym sie do warszawy jednak nie wiem czy dam rade

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są takie targi. Niestety mam wszędzie zbyt daleko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety każde z tych miast jest ode mnie daleko. Ale jak pojawią się na południu Polski to chętnie pojadę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam daleko, ale zamierzam się w końcu wybrać :)

      Usuń
  14. Szkoda że nie mogę tam być osobiście;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Może uda mi się trafić przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią bym wzięła udział w takich targach fajna sprawa .

    OdpowiedzUsuń
  17. Z pewnością wybiorę się na Warszawską edycję, to już będzie moja trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdyby nie uginające się półki z zapasami, ma pewno wybrałabym się na Ekocuda.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy jeszcze nie byłam na takich targach i mam ochote się wybrać

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie byłoby uczestniczyć w takich spotkaniach, ale niestety... nie po drodze mi

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie bym wzięła udział w takich targach, gdybym miała zdecydowanie bliżej :/
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tego typu targi :) super wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Warszawa musi być moja! Najbliżej mam..ciekawe czy uda mi się kogoś namówić na wyjazd ze mną?

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie, że o tym napisałaś :) Chyba czas zawitać do Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że wszedzie mam tak daleko :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam daleko, ale mam w planach zawitać do Poznania :)

      Usuń
  26. Szkoda, że w Krakowie nie organizują. Może kolejne edycje rozszerzą się o to miasto :) Chociaż u nas są podobne targi - Ekotyki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bym się chętnie wybrała na takie ciekawe spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnei bym odwiedziła takie targi tylko albo za daleko albo terminy nie odpowiadają

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ to musi być raj dla takich ECOmaniaczek jak ja😁.

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda że nie ma takich w Rzeszowie

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie targi to super okazja do poznania nowości, trendów i nawiązania kontaktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. chętnie bym wzięła udział w takich targach, ale nie jest mi niestety po drodze :/

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, że ten termin mam już zajęty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobrze, że coraz więcej osób mówi o tych targach :) Ja kolejny raz się na nich pojawię :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie bym się wybrała ale mam tak daleko 😑

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bardzo lubię tego typu targi. To zawsze świetna okazja żeby móc poznać nowe marki i inne nowości. Wpisuję w kalendarz żeby termin mi nie uciekł, dobrze że przypomniałaś!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolejny powód żeby zebrać tylek i gdzieś ruszyć się z domu. Już w zeszłym roku mówiłam że się na nie wybiore!

    OdpowiedzUsuń
  38. Niestety do każdego z tych miast mam na tyle daleko, że nie pojawię się w żadnym z nich :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja w tym roku planuję się wybrać i mam nadzieję, że w końcu mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana z nieba mi spadłaś, bo jak na typowego mola książkowego przystało zakopałam się w powieściach i zapomniałam o targach. A obiecałam sobie w tym roku, że poszerzę swoje horyzonty o kosmetyki naturalne, przyjrzę się bliżej swojej pielęgnacji i tego co używam. Mam blisko do Warszawy i termin mi pasuje. Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. jak będą w katowicach to na pewno się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałabym się wybrać na takie targi!

    OdpowiedzUsuń
  43. Czekam aż ekocuda pojawią się na śląsku :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Takie targi to musi być naprawdę ciekawe wydarzenie. Szkoda, że nie uda mi się wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  45. mam nadzieję że tegoroczna warszawska edycja znowu będzie w Koneserze, z chęcią się tam wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  46. O cieszę się że trafiłam na ten post bo od dawna chciałam to wybrać się na tego typu event :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Znowu wybieram się do Poznania 😍w tamtym roku za mało wydałam 😁

    OdpowiedzUsuń
  48. Super że w Poznaniu będą bo zamierzam się wybrac

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajna relacja, jeszcze nie miałam okazji być na takich targach. Aż po tym poście mam ogromną ochotę wybrać się na taki event ;) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie, może coś wpadnie w oko.
    Klaudia z modnenewsy.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Ach, szkoda że wszędzie mam za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  51. Akurat wszystkie są dość daleko ode mnie, ale ogólnie lubię chodzić na tego typu targi.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja jeszcze nigdy nie byłam na tego typu wydarzeniu 🙈

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz 💚

Copyright © 2018 Toksyczna kosmetyczka