Facebuilding krok po kroku. Co oferuje Perfect Face?

Niedawno przeczytałam na jednym z portali społecznościowych, że najbardziej znienawidzonymi przez kobiety słowami są: „starzenie” oraz „zmarszczki”. Podobno większość z nas reaguje na nie mało entuzjastycznie. A jak jest z Wami? Czy obserwując oznaki upływającego czasu, podchodzicie do tego ze spokojem, czy też działacie natychmiastowo i szykujecie się do walki?

Każda z nas chciałby zachować młodość na jak najdłużej i na jak najdalej odsunąć proces pojawienia się pierwszych zmarszczek. Niestety, pewne rzeczy są nieuniknione i zmiany te czekają każdego z nas. Taka już w końcu nasza natura. Możemy jednak sprawić, że będziemy wyglądać znacznie młodziej, niż wskazuje na to metryka. Sposobów na to jest kilka, jednak ja chciałabym się skupić na tych całkowicie naturalnych i oczywiście bezbolesnych. Dzisiaj opowiem Wam o tym, czym jest gimnastyka twarzy i jakie korzyści możemy dzięki niej osiągnąć.

Gimnastyka twarzy, zwana inaczej Facebuildingiem, to naturalny i całkowicie bezpieczny sposób na odmłodzenie twarzy nawet o kilka lat. Takie ćwiczenia pozwalają wygładzić zmarszczki i ujędrnić skórę, a na tym chyba najbardziej nam zależy, prawda? Kluczem do sukcesu i osiągnięcia spektakularnych efektów jest jednak odpowiednia technika i przede wszystkim systematyczność. Plusem jest to, że taki „trening” nie niesie za sobą skutków ubocznych i możemy wykonywać go praktycznie wszędzie: w domu, prowadząc samochód, gotując, a nawet sprzątając.


Jeśli chcecie wkroczyć do świata Facebuildingu, to koniecznie powinniście zapoznać się z ofertą, jaką przygotowała dla Was Lilia Dworecka:

Witam Cię w moim świecie naturalnego piękna!

Moim głównym celem jest uświadomienie młodym ludziom, jak ważną rzeczą jest zapobieganie starzeniu się twarzy. Kiedy mamy 25 lat, nie myślimy o twarzy, bo wszystko jest na swoim miejscu. Jednak z upływem czasu zaczynamy zauważać, że pojawiły się „kurze łapki” i policzki już nie są takie jędrne, a „lwia zmarszczka” przykleiła się do czoła. W panice zaczynamy wsmarowywać kosmicznie drogie kremy. Chcę to zmienić i przerwać błędne koło. Postaw na swoją twarz niezależnie od wieku.

Jeśli chcesz doświadczyć tego, co ja, to zapraszam Cię do mojego świata naturalnego piękna. Źródło: [KLIK].


Lilia na swojej stronie Perfect Face oferuje kilka gotowych kursów oraz warsztatów, które pomagają  zdobyć bezcenną wiedzę o tym, jak zadbać o swoją twarz bez botoksu, kwasów i innych bardzo kosztownych zabiegów. Do wykonywania ćwiczeń potrzeba jedynie otwartego umysłu, pozytywnego nastawienia, odrobinę cierpliwości oraz własnych dłoni, które są najlepszym i najtańszym urządzeniem.

Kursy 

Aktualnie do wyboru mamy kilka kursów. Możemy wybierać spośród tych obejmujących poszczególne partie twarzy (szyja, dolna część twarzy, usta, środkowa część twarzy, oczy oraz czoło) lub zdecydować się na pakiet SHINE UP lub DIAMOND.

SHINE UP to zestaw 28 podstawowych ćwiczeń dla osób w wieku 25-30 lat, które szukają naturalnych nieinwazyjnych metod odmładzania się. Już po pierwszych zajęciach da się zauważyć zmiany w wyglądzie cery, która staje się promienna. Po miesiącu systematycznych ćwiczeń drobne zmarszczki zaczynają się wygładzać, a po pół roku twarz nabiera perfekcyjnego kształtu.

DIAMOND PRO to najbardziej kompletny kurs ćwiczeń dla kobiet i mężczyzn, który zawiera wszystkie ćwiczenia bazowe z kursu SHINE UP i + 50 ćwiczeń (w sumie 81), które są skierowane na rozwiązanie bardziej zaawansowanych problemów, które pojawiają się po 32 roku życia, czyli:
  • Głęboka lwia zmarszczka
  • Poprzeczne zmarszczki na czole
  • Opadające powieki
  • „Dolina łez” - bruzdy na dolnych powiekach
  • Bruzdy nosowo-wargowe
  • Bruzdy marionetkowe
  • „Chomiki”
  • „Naszyjnik Wenus” lub „koraliki”

Szczegółowy opis wszystkich kursów znajdziecie tutaj: [KLIK].

Warsztaty

Oprócz gotowych kursów, istnieje także możliwość wzięcia udziału w warsztatach online prowadzonych na platformie ZOOM. Najbliższe Warsztaty Mini trwające 1,5 godziny odbędą się w następujące weekendy: 23-24 i 30-31 października od godziny 11:00 do godziny 12:30. Podczas zajęć pod opieką trenera zostanie przepracowanych 15 ćwiczeń, w których zostanie zaangażowana każda partia twarzy.

Udział w warsztatach niesie za sobą wiele korzyści. Do najważniejszych zaliczyć można:
  • Wygładzenie drobnych zmarszczek na twarzy,
  • Naukę poprawnego wykonywania ćwiczeń,
  • Redukcję napięcia mięśniowego,
  • Uniesienie brwi,
  • Rozjaśnienie cery,
  • Uzyskanie efektu wypoczętej twarzy.

Podczas zajęć krok po kroku omówiona zostaje technika, metoda i procesy, które zachodzą podczas wykonywania gimnastyki twarzy. Uczymy się zatem wszystkiego od podstaw, by jak najlepiej wkroczyć do magicznego świata Facebuildingu.


Więcej informacji o warsztatach znajdziecie tutaj: [KLIK].

A teraz pytanie do Was - czy mieliście już okazję poznać zalety Facebuildingu ?
Jeśli tak, to koniecznie podzielcie się informacją, jakie są Wasze wrażenia.

41 komentarzy:

  1. Chętnie poznałabym takie ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam zatem do skorzystania z oferty PERFECT FACE :)

      Usuń
    2. Myślę, że naprawdę warto. Ja mam ćwiczenia spisane na kartce i w miarę możliwości ćwiczę regularnie. Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Myślę, że w tych ćwiczeniach właśnie przede wszystkim chodzi o regularność. To ważne.

      Usuń
  2. Jeśli chcemy dobrze zorganizować i upiększyć naszą twarz, warto zainwestować w profesjonalne kremy oraz specyficzne shinyboxy. Tylko to pomoże.

    Mój blog na suplementy dla sportowców

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy kremami. Ćwiczenia bardzo dużo dają. Trzeba się zmobilizować i zdyscyplinować, ale jak się człowiek ogarnie, to jest już tylko z górki ....

      Usuń
  3. Działa, działa, tylko trzeba być systematycznym. Teraz gdy natężenie stresu jest wysokie taki trening jest naprawdę zbawienny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ciekawosci poszukam jakiegoa obszernwgo artykulu z wizualizacja, ale ja tam wole siw zestarzec normalnke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Pierwszy raz słyszę o tym. Jak dobrze jest czytać blogi, aby poszerzyć swoją wiedzę. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy o tym nie słyszałam, ale byłabym ciekawa efektów. Chociaż u mnie chyba byłby problem właśnie z tą systematycznością.
    Pozdrawiam Kolorowo i zapraszam do siebie na bloga na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  7. A je nie lubię słowa - facebuilding. Wolę - gimnastyka twarzy. Zabieg znam, korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie! Ta angielska nazwa nie była mi znana, ale jako gimnastykę twarzy - znam, miałam przyjemność uczestniczyć w pokazie i zajęciach na taki temat. Fajna sprawa!

      Usuń
  8. Pierwsze słyszę o czymś takim ale zaintrygowalaś mnie. Ciekawe czy to faktycznie działa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe informacje. Pierwszy raz słyszę o czymś takim, i z chęcią poszłabym na taki kurs tylko tu gdzie ja mieszkam raczej nie am czegoś takiego. Musze zasięgnąć informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa propozycja, jeśli znajdę czas, to chętnie skorzystam z takich warsztatów

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spraw, niestety brak mi systematyczności :( Kilka razy próbowałam na własna rękę rozpocząć takie ćwiczenia, ale szybko zapał mijał. Może udział w takich warsztatach byłby dla mnie szansą?

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie dowiem się, jak wygląda taki facebuilding :)

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam o tych ćwiczeniach, uważam że to racjonalny sposób dbania o własne samopoczucie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ba4dzo ciekawa propozycja. Słyszałam o ćwiczeniach twarzy, ale nie miałam pojęcia, że tak się nazywają. Muszę kiedyś zapisać się na taki internetowy kurs.

    OdpowiedzUsuń
  15. słowo starzenie mi nie przeszkadza bo wiąże się z dojrzałością a ona jest wartościowa za to zmarszczki... jakie zmarszczki ? :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tej technice wielokrotnie,ale jakoś nie mogę się za to zabrać i zacząć zgłębiać tematu. Chyba brakowałoby mi systematyczności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tym - powinno nam to wejść w nawyk, jak stosowanie różnych kremów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie taki masaż twarzy jest lepszym rozwiązaniem niż zbędne zastrzyki. Ponadto to niesamowity relaks. Ja póki co masuje się ,,po swojemu" ale chcę kiedyś wziąć udział w takich warsztatach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, w sumie to wszystko jest lepsze od zastrzykow czy operacji

      Usuń
  19. O bardzo ciekawa technika, bardzo duzo pozytywnych opinii słyszałam na ten temat :P

    OdpowiedzUsuń
  20. No jasne, kto chce mieć zmarszczki. Całkiem ciekawa propozycja ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tym wcześniej, więc chętnie dowiedziałam się czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzmi bardzo fajnie! Może warto zamiast wklepywać w siebie coraz droższe kremy, spróbować w ten sposób zadziałać od środka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sądzę że nie tylko kobieta boją się starzenia

    OdpowiedzUsuń
  24. Zastanawiam się po co to wszystko skoro starości nie zatrzymasz?

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz słyszę to słowo.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie słyszałam o tego typu ćwiczeniach twarzy :D Interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzieś o tym już słyszałam, ale zupełnie nie miałam pojęcia jak to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem przekonana,że ćwiczenia te wiele pomagają. Moja ciotka ma obecnie 84 lata a twarz 60 latki. Jaki jest jej sekret ? Od najmłodszych lat robi gimnastykę twarzy przed lustrem zawsze po przebudzeniu. Warto podkreślić kiedy zaczęła to robić nikt raczej nie słyszał pojęcia facebuildingu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja siostra coś tam robi jakieś ćwiczenia, korzysta z jakiś masażerów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie słyszałam o takich zabiegach na twarz. Mi się bardzo podoba bo nie ma tu ingerencji niczego oprócz własnych mięśni.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie to jest genialne! Będę musiala spróbować! :) dzięki za ten artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za ten artykuł, na pewno skorzystamy z porad!

    podłogi24.net

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz 💚

Copyright © 2018 Toksyczna kosmetyczka