Dobroczynny olej makadamia

O tym, iż oleje posiadają zbawienny wpływ na stan naszej skóry oraz włosów, wie chyba każdy. Wiem także i ja i dlatego w codziennej pielęgnacji wykorzystuję ich aż kilka. Do moich ulubieńców niewątpliwie zalicza się olej kokosowy oraz migdałowy. Niedawno do tej listy dołączył także olej makadamia, który miałam okazję zakupić podczas ostatnich zakupów na Allegro. Wybór padł na rosyjską firmę Organic Shop, która sprzedaje swój produkt w szklanej buteleczce o pojemności 30 ml, zakończonej pipetką, służącą do jego aplikacji. 
 

Olej można stosować w pojedynkę, lub wymieszać kilka jego kropel z ulubionym kremem lub maseczką. Ja aplikuję go od razu na skórę twarzy, delikatnie wmasowuję i na końcu wklepuję opuszkami palców. Trzeba jednak uważać, by nie dotknąć przypadkiem ubrania, gdyż powstaną plamy. Olejek posiada piękny, delikatny zapach i lekką konsystencję. Dzięki temu wchłania się dość szybko i nie pozostawia tłustej warstwy. Nie jest również komedogenny, czyli nie zapycha porów. Śmiało mogą go więc stosować wszyscy i to bez względu na to, jaki typ cery posiadają. Olej poleca się szczególnie osobom posiadającym skórę suchą i borykających się trądzikiem różowatym i rozszerzonymi naczynkami. Można go stosować nie tylko na twarz, ale i na resztę ciała.

Olejek makadamii zawiera dużą ilość witaminy B, E, PP, a także proteiny oraz minerały. Dzięki temu świetnie tonizuje, ujędrnia i pomaga w walce z cellulitem, spowalnia procesy starzenia się skóry, stymuluje mikrokrążenie oraz pracę układu limfatycznego, chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych i łagodzi podrażnienia po opalaniu, a także przeciwdziała powstawaniu rozstępów w trakcie ciąży.

Olej makadamia należy przechowywać w zamkniętym opakowaniu, w temperaturze od 5 do 25 stopni i z dala od światła słonecznego. Wówczas zachowa swoje drogocenne właściwości na dłużej.

Jeśli chodzi o skład, to jest on kompletnie zminimalizowany i nie zawiera żadnych chemicznych dodatków. Na etykiecie widnieje jedynie MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, czyli organiczny olej makadamii.
 

12 komentarzy:

  1. Od kiedy polubiłam się z olejami co chwila próbuję innych. Ten tez bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. często na noc używam olei, moja ucha skóra bardzo lubi taką pielęgnację

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety unikam olejkow na twarz, moja skora niezbyt sie z nimi lubi, ale takie olejki tez dobrze spisuja sie na koncowki wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem pewna, czy miałam już ten olej w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O olejku czytam po raz pierwszy. Bardzo mnie zainteresował. Sama z chęcią go przetestuję mieszając go z moim ulubionym kremem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olej makadamia jest jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym olejkiem jeszcze się nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię kosmetyki tej marki, olejku jeszcze nie miałam, do tej pory sięgałam głównie po żele, peelingi i szampony

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię używać tego oleju do włosów :) Niestety moja skóra niekoniecznie się z nim lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też lubię olejki bezpośrednio na twarz stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam olejki :) i jak najbardziej polecam

    OdpowiedzUsuń
  12. Olej makadamia czasem używałam na włosy, na twarz nie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz 💚

Copyright © 2018 Toksyczna kosmetyczka