5. edycja targów Ekocuda już za nami - czas na podsumowanie

182 wystawców i prawie 20 tys. uczestników - tak można podsumować jubileuszową 5. edycję pierwszych i największych w Polsce targów kosmetyków naturalnych Ekocuda. Po raz pierwszy zagościły one na warszawskiej Pradze, w Centrum Praskim Koneser.

fot. Kamila Panasiuk

Ekocuda to wyjątkowe wydarzenie, na którym swoje produkty prezentują polscy oraz zagraniczni producenci. Łączą one producentów z konsumentami oraz dystrybutorów z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Te wyjątkowe targi z każdym kolejnym rokiem rosną w siłę i docierają do kolejnych polskich miast.

Wprowadzając na mapę wydarzeń stolicy Ekocuda nie sądziłam, że dwa lata później będę świętowała 5. urodziny z 19 536 miłośnikami kosmetyków naturalnych. Cieszę się, że tym co robię pomagam innym w propagowaniu zdrowego stylu życia, którego częścią jest sięganie po kosmetyki inspirowane naturą - mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda i organizatorka targów. Dodaje: Ten sukces to efekt pracy całego zespołu, a także pasji i zaangażowania wystawców. Uczestnicy bardzo doceniają pomysłowość i dopracowanie estetyczne stoisk, otwartość na rozmowy ekspertów, wymianę opinii i doświadczeń wśród uczestników. Ekocuda to coś więcej niż targi, to przestrzeń do integracji fanów kosmetyków naturalnych.
Jako miłośniczka produktów naturalnych niezmiernie cieszę się, że coraz więcej osób decyduje się po nie sięgnąć. Targi Ekocuda z pewnością mają w tym swój udział i wpływają na zmianę świadomości społecznej. Dzięki nim mamy możliwość poznania marek, którym zależy na naszym zdrowiu i bezpieczeństwie, a o których niestety rzadko słyszy się w mediach. Ekocuda umożliwiają także zaprezentowanie się ze swoją ofertą nawet niewielkim manufakturom. Nie wiem jak Wy, ale ja mam ogromny sentyment do produktów stworzonych ręcznie i w zgodzie z naturą. Decydując się na zakup takich kosmetyków, da się odczuć tę miłość, jaką producent włożył w ich wykonanie.

Jedną z marek, która od samego początku uczestniczy w Ekocudach i jednocześnie wspiera ich rozwój, jest polska marka kosmetyków mineralnych - Annabelle Minerals - sponsor wydarzenia. Partnerem strategicznym 5. Edycji Ekocudów w Warszawie była natomiast kawiarnia Nancy Lee.

Wśród wystawców znalazły się m.in. takie firmy jak Mokosh, Be Organic, Full Mellow, Purite, Alkemie, Iossi, Yope oraz Sylveco.

Poniżej zamieszczam Wam kilka migawek z tego wydarzenia.

fot. Kamila Panasiuk

fot. Kamila Panasiuk

fot. Kamila Panasiuk


A czy Wy byliście na Ekocudach?
Dajcie koniecznie znać, jakie macie zdanie na temat uczestnictwa w targach kosmetyków naturalnych.

45 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam ale myślę że to super sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje mi trochę więcej zdjęć, aby poczuć ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są takie targi. Można poznać mniej znane marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie dama bym się tam wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszalałabym na takich targach! Tyle pachnących eko cudów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe te targi :) Sama miałam ochotę się wybrać, no ale niestety nie udało się. Może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam, ale na pewno się kiedyś wybiorę, bo perspektywa poznania tylu ciekawych firmy i produktów, jest bardzo kusząca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię na różnego typu targi, ale na Ekocudach jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale targi, oj poszalalabym na nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie mieć okazje być na takich targach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne spotkania, tym bardziej że można sie duzo dowiedziec o tych produktach

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie mogłam przylecieć :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła wziąć udział w takim wydarzeniu

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się udało być ledwie godzinę, o kilka za mało, aby wyciągnąć wszystko, co się da z tego wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie bylam bo choć uwielbiam kosmetyki o dobrych składach to nie przepadam chodzić na targi, za dużo ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja byłam w Poznaniu i było super. Żałowałam że wydałam tak mało.😜😜

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie byłam ale na pewno jest to supwr wydarzenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tamtym roku miałam spory niesmak więc w tym nie byłam, ale nie mówie nigdy nie, może na wiosne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie byłam, do Warszawy mi za daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. żałuję że nie mogłam tam być :(

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie że przenieśli targi z ciasnych pomieszczeń domu towarowego braci Jabłkowskich do Konesera, tak jest przepięknie w środku i na zewnątrz :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy nie byłam na takich targach, choć często słyszałam o nich :)z chęcią bym się na nie wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie byłam na takich targach, co raz bardziej interesują mnie jednak ekologiczne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie byłam na takich targach, ale to musi być super wydarzenie. Może kiedyś uda mi się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie miałam okazji bycia na targach kosmetycznych ale w przyszłym roku to się zmieni

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne targi ;) nigdy nie bylam ale moze wkoncu doczekam sie jakiegos blizej mojego miasta

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak szkoda, że nie moge uczestniczyć w takich targach. Zawsze organiozowane są daleko od mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Strasznie żałuję, że nie udało mi się tam dojechać bo planowałam być ☹️

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę udziału, też bym chciała, kiedyś w nich uczestniczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. To z cała pewnością świetne wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też bym kiedyś chętnie pojechała na takie targi ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym uczestniczyć w takich targach :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurcze wszystki takie fajne wydarzenia są daleko ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. W tym roku termin mi nie pasował, mieliśmy inne plany, ale mam nadzieję, że kiedyś mi się uda być na tych targach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie słyszałam o tych targach, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow naprawdę dużo osób przyszło! Super przeżycie być na takim wydarzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Targi musiały być fajne bo widać tam spore tłumy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. podejrzewam, ze fajnie tam musiało być.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nigdy nie bylam ale jest to na pewno super wydarzenie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Interesowałam się tym eventem, aczkolwiek jak zwykle brakło mi czasu...

    OdpowiedzUsuń
  41. Takie targi to wydarzenie nie dla mnie, bo nie lubię dużych skupisk ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wybrać na takie targi :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie była nigdy, ale myślę ze to świetna sprawa. Tyle firm, kosmetyków w jednym miejscu 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz 💚

Copyright © 2018 Toksyczna kosmetyczka