Artyferia i jej naturalne kosmydełka. Czym tak właściwie są?

Uwielbiam buszować po sieci w poszukiwaniu sklepów, posiadających w swoim asortymencie oryginalne przedmioty. Mimo iż najczęściej odwiedzanymi przeze mnie platformami są te z kosmetykami naturalnymi, to jednak zaraz po nich najczęściej goszczę u tych z wyrobami rękodzielniczymi. 

Kocham otaczać się nietuzinkowymi przedmiotami, z których każdy zdaje się opowiadać inną historię. Stąd też sięgam po produkty handmade, czyli ręcznie wykonane przez zdolnych artystów perełki. Nigdy jednak nie wierzyłam w to, że natknę się na takie miejsce w sieci, gdzie odnajdę zarówno kosmetyki naturalne, jak i przedmioty rękodzielnicze. To się jednak zmieniło, gdy przypadkiem zawędrowałam na Artyferię.

Czym jest Artyferia?

Artyferia to wyjątkowe miejsce. Niezwykła biżuteria, oryginalne akcesoria do domu, stylowe ubrania i naturalne kosmetyki, zwane sympatycznie kosmydełkami - to wszystko, a nawet więcej znajdziemy właśnie tutaj. Artyferia to coś więcej niż sklep. To strefa nieszablonowych produktów, które wyszły spod spracowanych, ale szczęśliwych dłoni utalentowanych artystów.

Artyferia to miejsce, gdzie uzdolnieni polscy rękodzielnicy, mogą przedstawiać swoje prace szerszemu gronu odbiorców. Odbiorców, którzy doceniają wartość, ręcznie zrobionego przedmiotu […]. Idea Artyferii jest prosta, chcielibyśmy, aby ręcznie robione przedmioty, małe cuda sprawiały ludziom wiele radości. Przedmioty, które rękodzielnicy tworzą z wielką pasją, sercem i oddaniem trafiały w dobre ręce - do kogoś, komu ta rzecz sprawi ogromną radość, a włożona w nią praca zostanie doceniona. Chcielibyśmy także przywrócić świetność samemu gestowi wręczania prezentów, który może odbywać się w naprawdę wyjątkowej atmosferze, jeśli tylko będziemy tego chcieli.  Źródło: [KLIK].
Kosmydełka

Oprócz najpiękniejszych perełek rękodzielniczych, na stronie odnajdziemy również zakładkę o wdzięcznej nazwie kosmydełka, która skupia ręcznie robione, naturalne kosmetyki oraz świece pochodzące od malutkich polskich manufaktur.

Kto powiedział, że kosmetyki można kupować tylko w tradycyjnych sieciowych drogeriach? Nasze babcie i mamy dobrze wiedzą, że domowe sposoby na pielęgnacje są najlepsze. Naturalne sposoby pielęgnacji skóry i dobrej jakości składniki, które daje nam natura to klucz do zdrowia skóry. Wybierając naturalne kosmetyki handmade, dostajesz to, co sprawdzone i zgodne z naturą. Skuś swoją skórę na pachnące mydełko lub delikatny krem, nie karm jej niepotrzebnymi chemicznymi ulepszaczami. Wierzymy, że ręcznie robione kosmetyki to skuteczny sposób pielęgnacji ciała. Naturalne ręcznie robione kosmetyki, to w pełni zgodne z naturą, wyjątkowe produkty, które twoja skóra z pewnością pokocha. Źródło: [KLIK].

Kosmetyczna oferta Artyferii jest naprawdę bogata. Dzięki niej poznałam kilka polskich manufaktur, o których istnieniu jak dotąd nie wiedziałam. Bardzo podoba mi się fakt, że Artyferia wspiera naszych rodzimych producentów. Takie działania zasługują na ogromną pochwałę.

Z asortymentu sklepu wybrałam dla siebie kilka produktów, których nie miałam jeszcze okazji poznać bliżej. Oto one:

  • mydło do depilacji z nagietkiem
  • owocowe serum rozświetlające
  • krem konopny
  • odżywiająca świeca do masażu
  • naturalne mydło Kozie Mleko i Miód
  • naturalna świeca sojowa Przydymiona Kawa
  • kula kąpielowa Trawa Cytrynowa
  • peeling energetyzujący





Poniżej zamieszczam Wam krótkie opisy poszczególnych produktów.

Mydło do depilacji z nagietkiem

Mydło to powstało ręcznie z takich składników jak olej kokosowy, olej z oliwek, macerat nagietkowy oraz suszone kwiaty nagietka. Pozbawione jest sztucznych kompozycji zapachowych, konserwantów i stabilizatorów. Nie znajdziemy w nim również oleju palmowego. Mydło działa łagodząco i nie podrażnia skóry. Jego ogromną zaletą jest to, że wytwarza gęstą pianę, która idealnie sprawdza się podczas depilacji. 




Owocowe serum rozświetlające

To silnie skoncentrowane i szybko wchłaniające się serum olejowe dedykowane jest cerze zmęczonej, szarej, z przebarwieniami oraz z z pierwszymi oznakami starzenia. Nadaje się zarówno do skóry twarzy szyi, jak i dekoltu. 

Bazę tego serum stanowią nierafinowane i zimnotłoczone oleje, w tym olej z pestek malin, truskawek oraz moreli. Ponadto w składzie owocowego serum znajdziemy skwalan, skwalan light (emolienty z oliwy z oliwek), olej jojoba, unikalną witaminę C w stabilnej, olejowej formie oraz naturalną witaminę E.




Krem konopny

Krem konopny bazuje na zimnotłoczonym i nierafinowanym oleju z konopi siewnej, który koi skórę, intensywnie ją nawilża i odżywia oraz wykazuje działanie przeciwzapalne. 

To kosmetyk uniwersalny, który nadaje się do każdego typu skóry. Jest pomocny w pielęgnacji cery tłustej z tendencją do zmian trądzikowych, skóry suchej, zniszczonej, a także dojrzałej. Ponadto łagodzi stany zapalne w takich chorobach jak: łuszczyca, AZS, egzema, trądzik. W kremie znajdziemy również wosk pszczeli oraz witaminę E.




Odżywiająca świeca do masażu

Świeca została wykonana ręcznie i tylko z naturalnych składników. Powstała z połączenia wosku sojowego i odżywczego masła shea. 

Skóra po masażu świecą jest głęboko odżywiona, nawilżona zregenerowana i odmłodzona. Świecę można stosować do masażu całego ciała, jako balsam do codziennej pielęgnacji skóry, a także do rytuałów pielęgnacyjnych stóp i dłoni.




Naturalne mydło Kozie Mleko i Miód

To w 100 % naturalne, wegetariańskie mydło bez oleju palmowego, chemicznych dodatków, SLS, SLES, syntetycznych zapachów i barwników. Polecane jest do pielęgnacji każdego typu skóry, w szczególności wrażliwej i delikatnej, a także dla dzieci. 

Naturalne mydło Kozie Mleko i Miód dobrze się pieni, a także nawilża, odżywia, wygładza, zapobiega przesuszeniu i przywraca skórze zdrowy wygląd. 



Naturalna świeca sojowa Przydymiona Kawa

Ta ręcznie wykonana świeca posiada rzadko spotykane nuty zapachowe: gorzkiej kawy, drzewa sandałowego oraz cedru. Powstała z połączenia ekologicznego, niemodyfikowanego wosku sojowego, wolnego od herbicydów, pestycydów i toksyn, niebielonych knotów bawełnianych oraz naturalnych olejków eterycznych lub najlepszych aromatów. To wszystko zostało zamknięte w szklanym, eleganckim słoiku, tworząc harmonijny design. Ta świeca z pewnością przypadnie do gustu osobom lubiącym zapachy cięższe, ale nie przytłaczające.




Kula kąpielowa trawa cytrynowa

Ten produkt zawiera w swoim składzie delikatnie oczyszczającą skórę sodę oczyszczoną oraz tonizujący kwasek cytrynowy. Dodatkowo został wzbogacony pełnym mlekiem, a także dużą ilością nierafinowanego oleju kokosowego, ekstraktem olejowym z trawy cytrynowej oraz olejem konopnym. 

Kula wrzucona do wanny wypełnionej ciepłą wodą rozpuszcza się i uwalnia swój piękny zapach. Oprócz działania aromaterapeutycznego świetnie odżywia i nawilża skórę.




Peeling energetyzujący

Ten cudowny peeling wygładza, odżywia i nawilża skórę, dzięki zawartości m.in. oleju z pestek winogron, oleju ze słodkich migdałów, oleju arganowego, masła shea oraz masła kakaowego, a zawarta w nim sól himalajska świetnie złuszcza martwy naskórek, poprawia krążenie krwi oraz pomaga w walce z cellulitem. Dzięki peelingowi energetyzującemu skóra staje się miękka w dotyku, elastyczna i rozjaśniona.




Co sądzicie o zaprezentowanych kosmetykach z oferty Artyferii? 
Który z nich szczególnie przypadł Wam do gustu?
Dajcie także znać co sądzicie o samym sklepie i czy podoba Wam się jego asortyment.

45 komentarzy:

  1. Cudowne produkty, myślę, że mogłabym wydać na nie fortunę... A tak nie na temat - czym doświetlasz zdjęcia? Wychodzą bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze jakie cuda😍 te serum owocowe i peeling chętnie bym przytuliła 😄😍👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle wspaniałych produktów! Aż chce się używać :) Ostatnio polubiłam się z takimi naturalnymi mydełkami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow super opakowanie tych kosmetyków Bardzo budzą pozytywne myślenie o nich..

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne naturalne perełki u Ciebie. Same cuda :) Każdy z nich bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydło do depilacji....to brzmi ciekawie. Ostatnio bardzo lubię kosmetyki naturalne i widzę po ich użyciu różnicę w wyglądzie mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie prezentują się te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kosmetyki prezentują się rewelacyjnie. Mydło do depilacji chciałabym mieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądają te produkty 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy wczesniej o niej nie slyszalam, a teraz kusi mnie ta swieczka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kostkę mydła znam, miałam od nich mydełko czarne w słoiczku, bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmydełka... Jak pięknie to brzmi! Najchętniej spróbowałabym świecy do masażu i serum :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze ile cudów u Ciebie ;)
    Fajne kosmetyki, do depilacji mnie kusza, bo często niestety mnie podrazniaja różne żele których używam do debilacji ;)
    I te serum rozświetlajace, tez mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju, ile cudów u Ciebie !
    kosmetyki do depilacji kuszą, bo często podrażniają mnie żele których używam do golenia ;)
    A te serum owocowe, myślę ze moja skóra byłaby zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cały zestaw prezentuje się naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę tam zajrzeć! Ja ostatnio odkryłam manufakturę Nacomi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zarowno kosmetyki jak i te wszystkie drobiazgi do domu mocno mnie zainteresowaly, na pewno zajrzę do tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam wcześniej o mydle do depilacji i najbardziej mnie ono ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo ciekawe. Chętnie bym wypróbowała to owocowe serum rozjasniajace!

    OdpowiedzUsuń
  20. peeling i to owocowe serum najbardziej przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym poznać na sobie te kosmetyki, uwielbiam naturalną pielęgnację i czuję , że te produkty doskonale by się u mnie sprawdziły, może w przyszłym roku mi się to uda, cudna świeca do masażu

    OdpowiedzUsuń
  22. OMG jakie cuda wybrałaś! Szczerze to absolutnie wszystko mi się podoba i z chęcią te produkty widziałabym u siebie. Buszuję już na stronie Artyferii, ależ cuda tam są!

    OdpowiedzUsuń
  23. Same wspaniałości. Wszystko mnie kusi, a najbardziej serum i peeling. Sojowe świece znam, mam z innej marki i sobie chwalę. Po pierwsze pięknie pachną, a po drugie ładnie pielęgnują skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kosmetyki prezentują się ładnie, widać że są to naturalne produkty wyrabiane z pasją

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta świeca do masażu już za sam wygląd mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie kosmetyki jak te :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie kosmetyki jak te :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawe mydełka, mnie zainteresował też peeling energetyzujący.

    OdpowiedzUsuń
  29. Tyle interesujących cudeniek :) Moją uwagę zwróciła szczególnie świeca do masażu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej w oko wpadł mi krem z konopi i peeling energetyzujący :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniałe, naturalne produkty, nie znam tej firmy, świece wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super! Uwielbiam kosmetyki tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niektóre perełki wpadły mi w oko i będę zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ubię takie naturalne kosmetyki. Kula kąpielowa czy peeling są u mnie zawsze mile widzian.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolejne interesujące kosmetyki, które poznałam dzięki Tobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam taka świece ale czekoladowa. Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ja lubię takie naturalne cuda, muszę tam zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  38. Choć uwielbiam naturalne kosmetyki, to nie znałam tego miejsca. Chętnie zapoznam się z jego asortymentem. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mydło do depilacji najbardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Tyle wspaniałych produktów, że nie wiedziałabym, od czego zacząć ;) Wszystkie te kosmetyki mnie ciekawią, bo prezentują się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli chodzi o kosmetyki to kocham wlasnei te małe, polskie manufaktury, zgrabne mydełka, naturalne kremy! Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  42. Tą świece do masażu koniecznie muszę kupić 😍 mój chłopak ciągle domaga się masaży 🙈

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba ten peeleng ;) Chociaż jeszcze nie korzystałam z usług tej firmy, bardzo podobają mi się te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chyba muszę siostrze sprawić taki prezent.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie znam tej marki, ale również cenię sobie naturalne kosmetyki. Kula kąpielowa, peeling i krem są obłędne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz 💚

Copyright © 2018 Toksyczna kosmetyczka