IV edycja targów EKOCUDA w Warszawie. Nie może Cię tam zabraknąć!

Gdy blisko 10 lat temu rozpoczynałam swoją przygodę z naturalną pielęgnacją nie miałam zbyt łatwo, ponieważ firm oferujących kosmetyki naturalne było jak na przysłowiowe lekarstwo. Po cichu liczyłam jednak na to, że kiedyś się to zmieni. Obecnie nurt „eko” przybrał na swojej sile, a producenci zaczęli dostrzegać, że konsumenci poszukują czegoś więcej, niż do tej pory. To doprowadziło do powstania wielu nowych marek, które mają nam do zaoferowania świetnej jakości kosmetyki, bez szkodliwych dodatków. Z roku na rok przybywa także świadomych konsumentów i nawet nie wiecie, jak się z tego faktu cieszę :)

Sympatyków kosmetyków naturalnych z pewnością ucieszy fakt, że już 21 i 22 kwietnia w Warszawie odbędzie się kolejna edycja targów Ekocuda. W prestiżowej lokalizacji przy ulicy Brackiej, w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy, blisko 150 wystawców kosmetyków naturalnych, zarówno polskich, jak i zagranicznych, zaprezentuje się przed swoimi odbiorcami. Do dyspozycji uczestników oddano aż 3 piętra.


To niepowtarzalna okazja do tego, aby spotkać się z producentami kosmetyków organicznych, naturalnych i wegańskich. Ekocuda dają możliwość poznania nowych marek, o których istnieniu nie mieliście nawet pojęcia. Będziecie mogli przekonać się na własnej skórze jak działają kosmetyki naturalne, dotknąć ich, powąchać i... zakochać się! Możecie mi wierzyć lub nie, ale takie obcowanie z naturą sprawi, że już nigdy nie zechcecie sięgnąć po produkty nafaszerowane szkodliwą chemią.

Poza częścią wystawienniczą czekają na Was także warsztaty oraz otwarte wykłady, podczas których eksperci zdradzą mi.in. praktyczne tajniki używania kosmetyków "eko".

fot. Kamila Panasiuk

Wiosenna edycja to już czwarta okazja do spotkania wystawców z ich klientami w stolicy. Ekocuda z roku na rok się rozwijają i w 2018 roku zagościły w Gdańsku, pierwszym mieście poza Warszawą. Trwają rozmowy z kolejnymi miastami, które będą otwarte na przyjęcie targów do kalendarza wydarzeń. Kto wie, może już niedługo pojawią się i u Was :)

Kogo spotkamy na targach Ekocuda?

Jak już wcześniej wspomniałam, na targach spotkacie się z blisko 150 wystawcami kosmetyków naturalnych. Wśród nich będą marki większości Wam już znane, jak Sylveco, Annabelle Minerals, Naturativ, Lavera i Orientana oraz te, których produkty prezentowałam Wam w ostatnim czasie na blogu: Clochee, Zapach Ciszy, Natu Handmade, Be.Loved, Miodowa Mydlarnia, Savon i Babo. Pełną listę wystawców znajdziecie tutaj: [KLIK].

Wstęp na Ekocuda jest całkowicie bezpłatny. Stoiska możecie zwiedzać w sobotę w godzinach 11:00 - 19:00 oraz w niedzielę od 11:00 - 18:00.

fot. Kamila Panasiuk

Więcej informacji znajdziecie tutaj:

www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda

Kto z Was wybiera się na targi Ekocuda? Jakie zakupy macie w planach?
Pochwalcie się w komentarzach :)

17 komentarzy:

  1. Niestety nie wybieram się, za daleko dla mnie, ale myślę, że kiedyś uda mi się być na tych targach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam zatem kciuki, by przy okazji następnej edycji Ci się udało :)

      Usuń
  2. Niestety ze względu na ostatni już etap ciąży nie mogę się pojawić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie lepiej sobie odpuścić. Zdrowie Twoje i maluszka jest najważniejsze :*

      Usuń
  3. Marzę o takich targach, ale nie tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jednak nie może mnie zabraknąć. A mialam nie iść bo martwię się o mój portfel w takich sytuacjach 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich miejscach człowiek szaleje i nie patrzy na portfel :)

      Usuń
  5. Eko zakrada się w każdą dziedzinę życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, że świadomość społeczeństwa wzrasta :)

      Usuń
  6. Niestety, tym razem nie dam rady, czego bardzo żałuję, ale będę polować na kolejną edycję. Nawet nie wiedziałam, że jest taka impreza - dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie targi zdecydowanie warto odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś stosuje naturalną pielęgnację i lubi takie kosmetyki, to jak najbardziej jest to impreza dla niego.

      Usuń
  8. Niestety jak zawsze wszystko co fajne mnie omija:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie dla mnie za daleko ale jeżeli będą w Krakowie to się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Estupendo todo!!Espero tu opinion en mi ultimo post!!!Que pases un buen dia!!!❤💛💙

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz 💚

Copyright © 2018 Toksyczna kosmetyczka