EKOTYKI w Katowicach! Pierwsza edycja targów kosmetyków naturalnych już za tydzień!

Podbiły Kraków, teraz ruszają do Katowic - 26 maja (dokładnie w Dzień Matki) odbędzie się pierwsza edycja targów kosmetyków naturalnych Ekotyki.

Już w przyszłą sobotę w Galerii Szyb Wilson spotkamy w jednym miejscu wyjątkowe marki, które opierają produkcję swoich produktów na naturalnych surowcach. Na gości targów czeka 70 wystawców i ponad 100 marek kosmetyków naturalnych - polskich i zagranicznych.

Pierwsza edycja targów Ekotyki w Katowicach potrwa jeden dzień, dlatego już teraz powinniśmy zaplanować sobie ten czas. 


Na odwiedzających czekają liczne niespodzianki - darmowe próbki, prezenty, spotkania ze specjalistami i wiele więcej!

Targi Ekotyki to świetne miejsce dla tych, którzy lubią dotknąć, powąchać i wypróbować kosmetyki na własnej skórze. Dają możliwość bezpośredniego kontaktu z twórcami naturalnych kosmetyków i dobrania produktów do potrzeb własnej skóry. Ekotyki to także wyjątkowe promocje i mega rabaty. Warto zatem zrobić większe zapasy :)


Ekotyki to autorski pomysł Karoliny Kiepas - wegetarianki, miłośniczki naturalnej pielęgnacji, psów i dobrego dizajnu. Pomysł na targi przyszedł 2 lata temu, gdy postanowiła zmienić swoją codzienną pielęgnację i szukała naturalnych zamienników ulubionych produktów z drogerii.

Kogo spotkamy na Ekotykach?

Jak już wcześniej wspomniałam, na targach spotkacie się z 70 wystawcami kosmetyków naturalnych. Wśród nich będą marki większości Wam już znane oraz te, których produkty prezentowałam Wam w ostatnim czasie na blogu: Cares Body, Earthnicity Cosmetics, Ecolore, Fresh&Natural, Natu Handmade, czy Savon Cosmetics. Pełną listę wystawców znajdziecie za poniższym plakacie:


Wstęp na Ekotyki jest całkowicie bezpłatny. 
Stoiska możecie zwiedzać w sobotę w godzinach 10:00 - 18:00.

Więcej informacji znajdziecie tutaj:

Link do wydarzenia: [KLIK]
Facebook: [KLIK]
Instagram: [KLIK] 

Wybieracie się na Ekotyki do Katowic? 
Będziecie szaleć na zakupach? 
Czekam na Wasze komentarze:)

49 komentarzy:

  1. Szkoda, ze tak daleko bo bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będzie jeszcze okazja, albo Ekotyki przeniosą się bliżej Ciebie :)

      Usuń
  2. kurcze, już mam zaplanowany ten dzień :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj niee, ja z Mazur, także mam za daleko :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow świetny post chętnie wybrałbym się na takie targi
    ❤️❤️ Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ekstra, bo akurat za tydzień planuję być na Śląsku rodzinnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja byłam wczoraj w Katowicach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością odwiedziłabym to wydarzenie. Zapewne będzie ciekawie i inspirująco. :) Tymczasem pozdrawiam z Wietnamu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka szkoda ,że to tak daleko, ale z tego wynika,że ejst już bardzo dużo firm produkujących naturalne kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że to może być bardzo fajne doświadczenie na takim spotkaniu i z pewnością gdybym tylko miała okazję tam być, kupiłabym coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że są takie targi, ale my wtedy w lodzi bedziemy

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym się wybrała, zawsze można czegoś nowego się dowiedzieć, ale nie dam rady, pozostaje czekać na relację z tej imprezy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym się tam znaleźć - uwielbiam kosmetyki naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym tylko miała bliżej do katowic to chętnie wybrała bym się na takie targi

    OdpowiedzUsuń
  14. Generalnie bardzo pozytywny jest trend, stawiający na jak największą naturalność kosmetyków. W końcu chodzi nie tylko o ładny wygląd, ale przede wszystkim o zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Może Cię to zdziwi, ale nie przepadam za kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę daleko, ale jak będą w Poznaniu to sie wybiorę:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żałuję bardzo, że jestem wtedy w pracy! Tym bardziej, że do Katowic mam 10 minut!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja byłam na Ekocudach w Warszawie :). Katowice mam zbyt daleko, bo wybrałabym się na kolejne targi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szaleć może nie będę, ale planuję się pojawić i rozejrzeć, może wypatrzę coś ciekawego... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko co fajne dzieje się daleko ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda ze ten termin mam zajęty ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Trochę za daleko dla mnie. szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielka szkkda, że tak daleko - bo bardzo chętnie bym się wybrała i wzięła udział...

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowie najważniejsze i to mi się podoba, ale trochę daleko...

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurcze bardzo fajne wydarzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. NIe słyszałam o tym, ale bardzo fajna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję uczestniczyć w takich targach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Troch za daleko, ale mam nadzieję, że w Poznaniu też kiedyś odbędą się takie targi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, ale ciekawa akcja :D Lubię naturalne kosmetyki, a nawet nie wiedziałam o takich targach w Krakowie :) Do Katowic raczej się nie wybieram, ale zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mieszkam na drugim końcu Polski więc nie mam nawet możliwości wybrania się na takie targu.

    OdpowiedzUsuń
  31. czytałam o tych targach, uwielbiam naturalne kosmetyki i w Warszawie pojawiam się na Ekocudach :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna impreza, szkoda że mieszkam tak daleko. W innym wypadku na pewno bym się pojawiła.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię takie eventy, a na pomorzu jest ich bardzo mało.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja chyba się wybiorę wreszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne są takie targi, warto się na nie wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zawsze jak coś fajnego to mam bardzo daleko.

    OdpowiedzUsuń
  37. takie eventy zawsze wynoszą za sobą coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam naturalne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam naturalne kosmetyki, ale niestety targi o wiele za daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam już zapisane zdjęcie z kodem na 15% rabatu na stoisku Earthnicity, więc jako pierwsze na pewno tam się udam :D Może odkryję jeszcze inne ciekawe miejsca i coś kupię na dzień mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Byłam w Katowicach i będę wracać na kolejne edycje :D U mnie na blogu relacja z wydarzenia - zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz 💚

Copyright © 2018 Toksyczna kosmetyczka