Jesień pod znakiem targów EKOCUDA. Gdańsk, Poznań, Warszawa - jesteście gotowi?

Tej jesieni będziecie mieli okazję częściej obcować z naturą. Dla sympatyków kosmetyków naturalnych Ekocuda przygotowały bowiem kolejną edycję targów, która odbędzie się aż w trzech miastach - Gdańsku, Poznaniu oraz Warszawie. Cieszycie się? Zapewne tak :) Dzięki takiemu rozwiązaniu, każdy z Was będzie się mógł udać do wybranego (najbliższego) miejsca.

Terminy targów dla poszczególnych miast możecie zobaczyć na poniższym plakacie:


Targi Ekocuda to niepowtarzalna okazja do tego, aby spotkać się z polskimi oraz zagranicznymi producentami kosmetyków organicznych, naturalnych i wegańskich. Dają one możliwość poznania nowych marek, o których istnieniu nie mieliście nawet pojęcia. Będziecie mogli przekonać się na własnej skórze jak działają kosmetyki naturalne, dotknąć ich, powąchać i... zakochać się! Możecie mi wierzyć lub nie, ale takie obcowanie z naturą sprawi, że już nigdy nie zechcecie sięgnąć po produkty nafaszerowane szkodliwą chemią.

fot. Kamila Panasiuk

Misją Ekocudów jest podnoszenie świadomości Polaków na temat zdrowego stylu życia, a w szczególności zagadnień związanych z kosmetykami naturalnymi. Branża ta bardzo szybko się rozwija, dzięki czemu podczas każdej edycji obok znanych i lubianych marek, możemy przedstawić uczestnikom targów firmy debiutujące i ich produkty - mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda i organizatorka targów. Dodaje: Z myślą o naszych stałych gościach oraz nowych uczestnikach z całej Polski, przygotowaliśmy sporo niespodzianek. Warszawskie targi będą miały nową, klimatyczną lokalizację - po raz pierwszy odbędą się w Koneserze, na warszawskiej Pradze, będącym siedzibą trendsetterów. W jesiennej edycji do listy „ekocudowych” miast dołączył Poznań, a miłośników kosmetyków z Gdańska tym razem zaprosimy na Stadion Energa Gdańsk.

fot. Kamila Panasiuk

Ekocuda to także miejsce spotkania producentów i dystrybutorów z całej Polski, networkingu i kreowania wspólnych projektów. Marką, która od początku wspiera Ekocuda jest Annabelle Minerals. Natomiast sponsorami pierwszej edycji Targów w Poznaniu są firmy Be Organic oraz Pixie Cosmetics

Jeśli jesteście ciekawi, jacy wystawcy pojawią się na Ekocudach, to zachęcam Was do śledzenia mojego profilu na Instagramie oraz Facebooku. Już niedługo zdradzę Wam więcej szczegółów:)


Wstęp na targi jest całkowicie bezpłatny. Poza częścią wystawienniczą czekają na Was także rozmaite atrakcje, w tym m.in. warsztaty makijażu wykonywanego naturalnymi kosmetykami kolorowymi oraz wykłady.

fot. Kamila Panasiuk

Jesienna edycja Ekocudów:

20-21 października: Gdańsk, Stadion Energa Gdańsk
27-28 października: Poznań, Concordia Design
17-18 listopada: Warszawa, Centrum Praskie Koneser

Więcej informacji znajdziecie tutaj:

www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda

Kto z Was wybiera się na targi Ekocuda? 
Pochwalcie się, w którym z miast zamierzacie się pojawić :)

43 komentarze:

  1. Chciałam jechać do Poznania - niestety mam zjazd na studiach i nie dam rady się wybrać! :( A pozostałe terminy pokrywają mi się z pracą :( Jak pech to pech :(

    OdpowiedzUsuń
  2. gdyby było to bliżej to z chęcią by się udała !

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze swietne wydarzenie.. nie wiedzialam ze takie jest, bo sama bym sie wybrala

    OdpowiedzUsuń
  4. Może uda się mi być w Warszawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam nadzieję, że uda mi się odwiedzić targi w Warszawie. Rok temu byłam, świetne wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne wydarzenie, warto się tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym bardzo, ale wszystkie są tak daleko.. kto wie, może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestey dla mnie to takze bardzo daleka odleglosc

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że takie targi nigdy nie są organizowane bliżej mnie np w Rzeszowie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka szkoda, że wszystkie fajne targi są organizowane tak daleko ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbliżej mam do Poznania, choć i tak to dla mnie kawałek drogi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym się wybrała 😍 do Poznania 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno nie byłam na Ekocudach, być może wybiorę się do Warszawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna relacja, ja jeszcze nigdy niestety nie uczestniczyłam w takich fajnych targach

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo poszłabym z wielką chęcią na te w Gdańsku! Tylko nie wiem czy sobota pracująca czy wolna 🤔

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie byłam na targach kosmetycznych ale z chęcią to w przyszłości zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że mam na nie tak bardzo daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Do Poznania mam tak blisko, ale nie mogę się pojawić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sprawa i być może skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybrałabym się na taką imprezę, choc na nasyzm targu cudów w Kopańcu zawsze wystawiają się manufaktury z naturalnymi kosmetykami. m.in. Trawiaste.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszcze tych targow, u mnie nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie bralam udziału w czymś takim ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bywam w Poznaniu, ale niestety tylko raz w roku i to zazwyczaj wtedy gdy nic tam się nie dzieje :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym sie chętnie na takie targi wybrała, tylko niestety wszędzie daleko

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam raz i źle wspominam te targi, zła organizacja

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie byłam na takim targu i już tego żałuję. To musi być super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie byłam ale myślę że takie targi to świetny pomysł na spędzenie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawa atmosfera jest na takich targach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Na targach kosmetycznych jeszcze nie byłam, ale musze się wybrać ❤️

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne wydarzenie :) gdyby było gdzieś bliżej, to bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ojojoj ! Jakbym chciała byc na takich targach ale nie moje okolice. Szkoda że nie ma w krakowie takich. Bo z przyjemnoscią bym sie wybrała 😊

    OdpowiedzUsuń
  32. W przyszłym roku będę biegać na targi wszystkie! to super wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety dla mnie wszędzie za daleko :-(

    OdpowiedzUsuń
  34. Może kiedyś się tam wybiorę! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja to mam pecha do targów w tym roku. Albo są daleko, albo coś mi zawsze wypadnie...

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety żadnej nie odbywają się w moim mieście :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem za do tyłu z takimi nowościami, jeśli chodzi o wydarzenia. A szkoda. Może byłabym w stanie wygenerować czas na coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak bardzo podobają mi się te targi, być moze za rok pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaka szkoda że to tak daleko ode mnie 😭

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jeszcze nigdy nie brałam udziału w takich targach, ale sama nie wiem czy bym chciała, bo mam tyle kosmetyków do zużycia, że hej...

    OdpowiedzUsuń
  41. Może jeszcze uda mi się odwiedzić targi w Warszawie;) Będzie sporo fajnych marek:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ekocuda w Poznaniu były moimi pierwszymi targami kosmetyków naturalnych :) Udał mi się kupić kilka ciekawych perełek.

    OdpowiedzUsuń
  43. jakiś czas temu Ekocuda odbywały się w Krakowie, ale niestety nie mogłam na nich być :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz 💚

Copyright © 2018 Toksyczna kosmetyczka