Rusza jesienna edycja targów Ekotyki

Jesień za pasem, a Ekotyki przygotowały dla wielbicieli naturalnych produktów kolejną edycję targów. Już w weekend 21-22 września odbędzie się kolejne wydarzenie w Pałacu Czeczotka w Krakowie. Jeśli tak jak i ja pasjonujecie się tematyką naturalnych produktów, to nie może Was tam zabraknąć. 

autor: Krystian Wacławik

Peeling do ciała z prawdziwymi pestkami malin, soczysty tonik do twarzy z aromatycznych ziół. Maseczka jak mus owocowy, krem o konsystencji jogurtu, który przynosi Twojej cerze ukojenie i nie uczula. ONE ISTNIEJĄ! Na naszych targach, odbywających się cyklicznie w Krakowie i Katowicach znajdziesz najciekawsze dostępne na polskim rynku marki kosmetyczne, które opierają produkcję na ekologicznych, naturalnych lub wegańskich surowcach. Źródło: [KLIK].
autor: Krystian Wacławik

Targi kosmetyków naturalnych Ekotyki to świetne miejsce dla wszystkich tych, którzy lubią dotknąć, powąchać i wypróbować produkty na własnej skórze. Dają one możliwość bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami wielu marek. Ekotyki to także wyjątkowe promocje oraz rabaty. 

Ekotyki to autorski pomysł Karoliny Kiepas - wegetarianki, miłośniczki naturalnej pielęgnacji, psów i dobrego dizajnu. Pomysł na targi zrodził się w jej głowie w 2016 roku, gdy zmieniła swoją pielęgnację i szukała naturalnych zamienników ulubionych produktów z drogerii. 


W naturalnych kosmetykach urzeka mnie prostota i wielofunkcyjność - olejek może służyć do demakijażu, do natłuszczenia ciała po kąpieli i olejowania włosów. Małe mydełko może rozwiązać wiele naszych problemów i odmienić nasze myślenie o ciele i pielęgnacji. Warto przetestować, co najlepiej się sprawdzi na naszej skórze i pamiętać, że kosmetyki naturalne, mimo że bezpieczne i o cudownych właściwościach, mogą uczulać lub pogorszyć niektóre stany dermatologiczne. Okazją do takich testów i poszukiwań są targi Ekotyki. Ich nazwa najlepiej oddaje ducha wydarzenia - chodzi o ekokosmetyki :) - mówi Karolina Kiepas.

Informacje praktyczne

Wstęp na Ekotyki jest całkowicie bezpłatny. 
Stoiska możecie zwiedzać zarówno w sobotę, jak i w niedzielę w godzinach 11:00 - 18:00. 

Więcej informacji o targach znajdziecie tutaj: 
Link do wydarzenia: [KLIK] 
Facebook: [KLIK] 
Instagram: [KLIK] 


Wybieracie się na Ekotyki? 
Lubicie targi kosmetyków naturalnych?

27 komentarzy:

  1. Aż żałuje, ze to tak daleko ode mnie. Lubię takie wydarzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne wydarzenie, szkoda że czasu brak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kiedyś się wybrać na takie targi, ale mam trochę daleko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie mam w planach tylko Targi Beauty Days :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie byłam na tych targach ale na pewno są interesujące i można poznać nowe eko marki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram się na eko targi w Wawie tam na pewno będzie masa kosmetyków rónież. A czy na ekotyki, to hmm może w grudniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. I w Kato też będą, i ja się po raz pierwszy wybiorę na to wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Krakowa mam kawałek ,ale siostrę tam wyślę, bo uwielbia takie wydarzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieramy się większą ekipą fanek eko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że na takie targi mam daleko, i jeszcze czas mi nie pozwala

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszędzie niestety mam za daleko, ale chętnie bym się wybrała na takie targi :

    OdpowiedzUsuń
  12. To znaczy co? Trzeba kombinować jak tu się wybrać i zacząć tworzyć listę zkaupową :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym się w końcu wybrać ale nie wiem czy się uda

    OdpowiedzUsuń
  14. ja to nie mogę się doczekać warszawskich Ekocudów :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam na takich ekocudach, szkoda że nie będzie mnie w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie imprezy :). Ekotyki co prawda dla mnie są za daleko, ale chętnie odwiedzam Ekocuda, które mam pod nosem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy termin u mnie odpada ale w tych innych może odwiedzę kraków :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie byłam na takich targach, ale chętnie bym się wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  19. I znowu będzie się działo

    OdpowiedzUsuń
  20. Może uda mi się być w Krakowie na pewno warto tam być.

    OdpowiedzUsuń
  21. Może uda mi się wybrać na Ekotyki w tym roku. Zapisze daty i zaplanuje wyjazd

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się raczej nie wybieram, choc kto wie, może tam zawitam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ogromną ochotę jechać, niestety, nie jest mi dane :(

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne są tego typu wydarzenia, mona sporo wiedzy z nich wynieść tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiedziałam, że są takie wydarzenia ;) z przyjemnością dołączam do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Warto się wybrać ta takie targi kosmetyków naturalnych. : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze, ale bym chciała się tam wybrać kiedyś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz 💚

Copyright © 2018 Toksyczna kosmetyczka