Ekocuda są z nami już 3 lata - czas na podsumowanie.

Miłośnikom naturalnej pielęgnacji targów Ekocuda przedstawiać raczej nie trzeba. Każdy bowiem wie, że jest to wyjątkowe wydarzenie, na którym swoje produkty prezentują polscy oraz zagraniczni producenci.

fot. Joanna Oleszek

7. edycja targów kosmetyków naturalnych Ekocuda odbyła się pod hasłem „Zero waste w praktyce”. Temat był motywem przewodnim panelu dyskusyjnego z udziałem ekspertek, które aktywnie działają na rzecz szerzenia edukacji związanej ze zmniejszeniem liczby odpadów. Trend ten był widoczny także na stoiskach wystawców - kilka marek oferowało możliwość uzupełnienia opakowań, zamiast zakupu pełnowymiarowych produktów. Podczas targów wielu wystawców przygotowało dla odwiedzających także specjalne oferty, co sprawiło, że zakupy stały się czystą przyjemnością. 

Rekordowa liczba odwiedzających, bo aż ponad 27 tysięcy osób, potwierdza rosnącą świadomość i potrzebę wyborów skierowanych na ekologię. 

fot. Joanna Oleszek

Trzy lata temu, kiedy organizowaliśmy 1. edycję Ekocudów wystawców było 69. Pamiętam, że liczba odwiedzających sięgnęła ponad 7 tysięcy, co było dla nas dużym sukcesem. Trzy lata później - chętnych do wystawienia się marek jest więcej niż stoisk, a frekwencja wynosi ponad 27 000 osób. - mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda. Dodaje: Cieszę się, że coraz więcej osób dba o swoje zdrowie i wybiera kosmetyki, które mają dobre składy. A im większe będzie zapotrzebowanie, tym więcej marek znajdzie swoich odbiorców. Z dużą ciekawością zawsze czekam na kolejne edycje, ponieważ każda daje możliwość poznania nowych ekocudów

fot. Joanna Oleszek

Sponsorem wydarzenia po raz kolejny została marka Annabelle Minerals, oferująca mineralne kosmetyki do makijażu. 

Więcej informacji na temat targów znajdziecie tutaj: 

www.ekocuda.com 
www.facebook.com/ekocudacom 
www.instagram.com/ekocuda 

A czy Wy byliście na Ekocudach?
Napiszcie, jakie macie zdanie na temat uczestnictwa w targach kosmetyków naturalnych.

28 komentarzy:

  1. Ale super kolorowe kostki mydel. Szkodzą że mnie tam nie było.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie brałam udziału w takich targach, ale gdyby były organizowane bliżej mnie to na pewno wzięłabym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam, bo są organizowane zbyt daleko, ale może kiedyś jednak się uda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze się zbieram, ale jeszcze jakoś nigdy nie byłam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam oglądać takie relacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie miałam okazji uczestniczyć w tym wydarzeniu, jakoś zawsze mi nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz w tym roku wybrałam sie na te targi ale było tyle ludzi, że odpuściłam. Nie lubię takiego tłumu i nie potrafię się skupić na zakupach wtedy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam, ale mam nadzieję, że w końcu kiedyś się wybiorę - z roku na rok widać, że świadomość wzrasta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. włosy absolutnie genialne, moje marzenie :) nigdy nie byłam na takich targach

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję że uda mi się wybrać kiedyś na Ekocuda, chętnie poznam ekologiczne marli, które mają dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłam jeszcze na takich targach, ale coraz bardziej lubię eko kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo bym chciała wybrać się kiedyś na takie targi. To naprawdę świetna sprawa, bo można poznać sporo nowych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czy ja dobrze kojarzę, że one sa też w katowicach?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne targi :) chetnie sie kiedys na takoe wybiore :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe takie targi, jeszcze nie miałam okazji być

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię Ekocuda, zawsze upoluję jakieś fajne perełki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nie byłam na Ecocudach, ale pewnie w końcu na nie trafię :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze wybieram się na te targi ale nigdy nie udało mi się dojechać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze wypada mi coś innego, a kiedyś muszę się wybrać na te targi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tego typu targi, żałuję że nie mogłam być na tych!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że są takie wydarzenia jak Ekocuda. Co prawda ja nigdy nie byłam, ale rosnąca świadomość w naturalnej pielęgnacji bardzo mnie cieszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam okazji być jeszcze na targach. Mam nadzieje,że w przyszłym roku targi odbędą się w Katowicach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie byłam nigdy, ale na blogach sporo o tym czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawdziwe cuda, chętnie bym kiedyś się wybrała na to wydarzenie. Może w tym roku się uda.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam być, niestety nie wyszło i bardzo tego żałuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz 💚

Copyright © 2018 Toksyczna kosmetyczka