WIOSENNA OFERTA TARGÓW LOOK I BEAUTYVISION

6 i 7 kwietnia odbędą się w Poznaniu Targi LOOK i beautyVISION. To wyjątkowe wydarzenie, które w ciągu dwóch dni zrzeszy sympatyków branży fryzjerskiej i kosmetycznej. 6 kwietnia w ramach targów obędzie się również spotkanie blogerek urodowych Blog Beauty Day, w którym będę uczestniczyła już po raz czwarty :)

Relacje z poprzednich wydarzeń możecie znaleźć tutaj: 

Edycja 2018: [KLIK]
Edycja 2017: [KLIK]
Edycja 2016: [KLIK]


Atrakcje tegorocznych Targów LOOK i beautyVISION

Podczas targów będziemy mogli zapoznać się z ofertą ponad 400 wystawców. Mam nadzieję, że wszystkim uda się upolować prawdziwe perełki w promocyjnych cenach :) 

Targi LOOK i beautyVISION to możliwość podglądania na żywo zmagań specjalistów w następujących kategoriach:

  • NAILS OLYMPIC INTERNATIONAL, 
  • Mistrzostwa Polski w makijażu profesjonalnym, 
  • Mistrzostwa LASH&BROW, 
  • Międzynarodowe Mistrzostwa PMU w makijażu permanentnym,
  • Mistrzostwa Polski MASTER OF BEAUTY we fryzjerstwie, przedłużaniu i zagęszczaniu włosów oraz barberingu,
  • Mistrzostwa Polski w goleniu twarzy na mokro.

Podczas targów zostaną także wybrani Mistrzowie Urody z województwa lubuskiego, wielkopolskiego i łódzkiego. Żałuję oczywiście, że w tym roku (tak jak i w poprzednim) nie będzie przedstawicieli mojego województwa :/

Na targi zawitają natomiast znane gwiazdy, w tym m.in.: Edyta Górniak, Margaret, Cleo, Michał Szpak, Agnieszka Kaczorowska, Rafał Maślak czy Rafał Jonkisz.

Informacje praktyczne

Targi LOOK i beautyVISION odbywają się w pawilonach: 6, 7A, 7, 8A oraz 8 na Międzynarodowych Targów Poznańskich przy ul. Głogowskiej 14

Stoiska będzie można zwiedzać w sobotę i w niedzielę w godzinach od 10:00 - 18:00. 

Bilety możecie zakupić zarówno w kasie targów lub w przedsprzedaży: [KLIK].

Warto dodać, że jeden bilet umożliwia Wam wstęp zarówno na targi fryzjerskie jak i kosmetyczne. 


Wybieracie się na Targi LOOK i beautyVISION? 
Z kim będę miała okazję się spotkać?

42 komentarze:

  1. Szkoda ze nie mogę tam być. Mam nadzieję że na inne uda mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nigdy nie byłam na żadnych targach niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bywam na takich imprezach.
    Ps. Strona bardzo źle się wyświetla na telefonie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam na takich targach i ogromnie żałuję, że to tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie byłam na targach kosmetycznych 😜

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będzie mnie tam niestety, ale może innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym pojechała na takie targi. Ale niestety do Poznania nie mogę się wyrwać.

    OdpowiedzUsuń
  8. takie targi to świetna okazja na poznanie nowości na rynku i poszerzenie swojej kosmetycznej wiedzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poznań niestety trochę daleko ! Szkoda, że nie Warszawa :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam na takich targach. Szkoda że daleko

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam daleko, ale bardzo lubię takie targi. Baw się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I znowu daleko ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nigdy nie byłam na targach, ale mam nadzieję, że niebawem się to zmieni

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam na targach a na pewno warto tam być muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się nie wybieram, trochę za daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubie takie targi, na tych niestety nie moge byc :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaluje ze mam tak daleko, chetnie wybralabym sie na te targi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bedzie się działo.. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wybrać na takie targi.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie byłam na takich targach, na tych również nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja do Poznania mam niestety daleko, ale wydarzenie będzie na pewno świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oo super takie targi są świetną sprawa

    OdpowiedzUsuń
  22. nie słyszałam jeszcze o takich targach mogą być ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę zaplanować jakoś czas żeby się tam dostać bo wszystko brzmi extra!

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam przyjemność być ponownie na tych targach. Ciekawe jak tym razem będzie. Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. niestety nie będę, ale fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że za rok uda mi się tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie miała okazji na to być ale mam nadzieje ze już nie długo się tam pojawię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie byłam na takich targach, jedynie na Ekotykach :) Może kiedyś się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Od dawna wybieram się na targi kosmetyczne i mam nadzieję, że w końcu mi się uda :) bardzo bym chciała poznać nowe marki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie targi, mnóstwo kosmetyków, nowości i fajnych ludzi😊.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogę tam być a na prawdę szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Żałuję, że do Poznania mam tak strasznie daleko..Chętnie wybrałabym się na takie targi.

    OdpowiedzUsuń
  33. No proszę.. a ja nie słyszałam jeszcze o tych Targach :D Tylko do Poznania to trochę drogi mam.. :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolejne świetne targi i kolejne tak daleko ode mnie... Ale przynajmniej poczytam sobie relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. nigdy nie byłam na żadnych targach, szkoda bo mialabym wielką ochotę w czymś takim uczestniczyć, ale niestety...zawsze za daleko, nie miałabym z kim dziecka zostawić. może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  36. Trochę za daleko i nie moja tematyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też wybieram się na te targi o ile oczywiście nic się po drodze nie zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyznam, że po raz pierwszy słyszę o tych targach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie wydarzenia pozwalają na poznanie nowości kosmetycznych i nowych trendów :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja miałam się zjawić, ale niestety zmieniły się plany i nie udało się dotrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz 💚

Copyright © 2018 Toksyczna kosmetyczka